Przetargi.pl
„Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby powiatowych placówek opiekuńczo - wychowawczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Nasiegniewo”

POWIAT WŁOCŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 230 46 00
  • Data zamieszczenia: 2023-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WŁOCŁAWSKI
    ul. Cyganka 28
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 230 46 00
    REGON: 910866778
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby powiatowych placówek opiekuńczo - wychowawczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Nasiegniewo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową dwóch budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wyposażeniem w m. Nasiegniewo w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby powiatowych placówek opiekuńczo - wychowawczych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Nasiegniewo”. Przedmiotem inwestycji jest budowa 2 budynków placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci każdy (Budynek oznaczony jako „A” i oznaczony jako „B”) wraz z budynkiem garażowo-gospodarczym oznaczonym jako „C” oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną. Budynki wraz z niezbędną infrastrukturą – przyłączami wody, kanalizacji, energii elektrycznej wraz z instalacją fotowoltaiczną oraz terenami utwardzonymi, placem zabaw, altaną rekreacyjną i miejscem na odpady stałe – zlokalizowano na działkach nr 100/1, 100/2 w Nasiegniewie, gmina Fabianki. Projektowane zagospodarowanie terenu – projektowane 2 budynki mieszkalne, pełniące funkcję placówki opiekuńczo-wychowawczej, usytuowano na 2 osobnych działkach – budynek oznaczony jako „B” usytuowano w południowej części działki nr 100/1, budynek oznaczony jako „A” usytuowano w północnej części działki nr 100/2. Projektowany budynek garażowo – gospodarczy oznaczony jako „C” usytuowano w północnej części działki nr 100/1.Projektowane budynki to obiekty parterowe, na rzucie zbliżonym do prostokąta. Elewacje frontowe budynków oznaczonych jako „A” i „B” zwrócono w kierunku wschodnim, do drogi dojazdowej. Budynek garażowo-gospodarczy oznaczony jako „C” usytuowano bokiem do frontu działki nr 100/1.Budynki wykonane w technologii tradycyjnej murowanej z elementami żelbetowymi i stalowymi. Na budynkach zaprojektowano dachy wielospadowe, kopertowe.Przy budynku gospodarczo-garażowym od strony południowej usytuowano miejsca postojowe (7 szt.). Od strony północnej w/w budynku zaprojektowano plac zabaw dla dzieci, z 6 atestowanymi urządzeniami do zabaw/ćwiczeń oraz zaplanowano usytuowanie prefabrykowanej altany ogrodowej oznaczonej jako „D”.Przy granicy działek 100/1 i 100/2, na terenach utwardzonych z kostki betonowej, usytuowano miejsce na gromadzenie odpadów stałych oraz 2 szafki przyłącza elektrycznego (osobne dla każdego budynku) w ogrodzeniu zewnętrznym. Od południowej strony budynku oznaczonego jako „A” zaprojektowano kolejne 8 miejsc postojowych, w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych. Całą południową część działki nr 100/2, odgrodzoną od pozostałej części, przeznaczono na lokalizacje naziemnej instalacji fotowoltaicznej, zasilającej przedmiotowe budynki placówki opiekuńczej. Działki zostaną ogrodzone prefabrykowanym ogrodzeniem panelowym, w którym zaprojektowano furtki oraz bramy wjazdowe przesuwne, odrębne dla każdej z działek/budynku. W celu zapewnienia doświetlenia budynków oraz ich otoczenia, zaprojektowano 10 lamp zewnętrznych parkowych.Na terenie działek zaprojektowano utwardzenia z kostki betonowej w formie chodników i dojazdów do miejsc postojowych. Przy budynkach przewidziano opaski z kostki betonowej, umożliwiające dostęp do elewacji. Miejsce placu zabaw zaprojektowano jako nawierzchnia poliuretanowa (mieszanka żywic poliuretanowych z granulatami gumowymi). Na pozostałej części terenu pozostawiono tereny zielone biologicznie czynne. Wjazd na teren inwestycji odbywać się będzie od strony wschodniej, osobno dla każdego budynku, z działki drogowej nr 101, pełniącej również funkcję drogi pożarowej. Budynki placówki wyposażone będą w niezbędne przyłącza – wodno-kanalizacyjne oraz elektryczne. Budynek garażowo-gospodarczy oraz altana ogrodowa wyposażone będą jedynie w instalacje elektryczną.Charakterystyczne parametry obiektów budowlanychBudynek „A” :· długość 32,03 m· szerokość 16,63 m· wysokość 6,31 m (budynek Niski)· ilość kondygnacji 1 naziemna· pow. zabudowy 500,5 m2· pow. użytkowa 416,9 m2· kubatura 2170 m3Budynek „B”:· długość 36,02 m· szerokość 16,63 m· wysokość 6,31 m (budynek Niski)· ilość kondygnacji 1 naziemna· pow. zabudowy 536,9 m2· pow. użytkowa 444,9 m2· kubatura 2320 m3Budynek „C”:· długość 12,00 m· szerokość 9,00 m· wysokość 5,62 m (budynek Niski)· ilość kondygnacji 1 naziemna· pow. zabudowy 108,0 m2· pow. użytkowa 91,0 m2· kubatura 445 m3Altana ogrodowa sześciokątna:· długość ok. 4,0 m· szerokość ok. 4,0 m· wysokość ok. 4,0 m· pow. zabudowy 20,0 m2· kubatura 100 m3Realizacja zamówienia obejmuje również zakup, dostawę fabrycznie nowego sprzętu, urządzeń i wyposażenia wraz z montażem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, specyfikacja techniczna - opis minimalnych wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia, tabela ilościowa, wizualizacje, aranżacje (rysunki) - załącznik nr 1 do SWZ.Podstawą do określenia ceny ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. UWAGA: 1) Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) ma charakter pomocniczy. 2) Dostarczony sprzęt, urządzenia i pozostałe wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2022/2023, w oryginalnych opakowaniach, kompletne i zdatne do użytku. Dostawa wyposażenia możliwa wyłącznie w momencie, gdy budynek będzie gotowy do jego przyjęcia, sprawdzenia i montażu. Do czasu odbioru końcowego wykonawca odpowiada za jego jakość i właściwą ilość.Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczone meble, sprzęt RTV, AGD, komputerowy i pozostałe wyposażenie, która liczona będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.Wykonawca zobowiązany jest do udzielania bezpłatnej usługi serwisowej polegającej na wykonywaniu przeglądów i zabiegów konserwacyjnych przez okres trwania gwarancji, według zaleceń producenta wraz z bezpłatną wymianą niezbędnych materiałów (w tym części i materiałów eksploatacyjnych).Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia - jeżeli przepisy prawa tego wymagają - muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.Wraz z wyposażeniem wykonawca wyda zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego elementu wyposażenia, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji.Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) tj. pracowników fizycznych i wykonywania przez nich: robót ziemnych, fundamentowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, stolarskich, ciesielskich, wykończeniowych, dekarskich, blacharskich, instalacyjnych, montażowych i brukarskich.3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł, (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach