Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 71-302 Szczecin, ul. Hoene-Wrońskiego 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4898347 , fax. 0-91 486 19 09
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
ul. Hoene-Wrońskiego 1 1
71-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4898347, fax. 0-91 486 19 09
REGON: 81071844300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości w wytypowanych placówkach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Sprzątanie pomieszczeń następujących filii MBP w Szczecinie: Filia nr 1, Bolesława Śmiałego 4 Filia nr 2, Sikorskiego 10 Filia nr 3, Światowida 97 Filia nr 4, Ks. Barnima 25 Filia nr 5, Mieszka I 105 Filia nr 6, Dziennikarska 39 Fili - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystpujący do przetargu jest obowiązany wnięść wadium w wysokości 5.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania napodstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni, a oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostaje za odrzuconą. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług utrzymania czystości o wartości minimum 180.000 zł brutto każda liczonych dla minimum dwóchZamawiających wstosunku rocznym, które będą poświadczone stosownymi dokumentami o należytym wykonaniu zamówienia. 5. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone wrozdziale VI SIWZ. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcówdokumenty i oświadczeniapotwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do formularza OFERTA następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c)Dowód wniesienia wadium. d)Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne bądź zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga !!! W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólnikóworaz oddzielnie na spółkę. e)Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty),stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. f)Doświadczenie zawodowe .Wykaz wykonanych, z należytą starannością, w ciągu trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wszystkich usług w zakresie określonym w rozdz. II SIWZ., o wartości minimum 180.000 zł brutto każda liczonych dla minimum dwóch Zamawiających w stosunku rocznym, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ Uwaga !!! Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez Zamawiających potwierdzające należyte wykonanie każdej przedstawionej przez Wykonawcę usługi o charakterze przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. II SIWZ., g)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doczyszczanie jednorazowe pomieszczeń w SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - usługi sprzątania obiektów
Dodano: 2016-07-21 - Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na nieruchomościach gminnych
Dodano: 2016-07-07 - PN-17/16 Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z usługami w zakresie pomocy przy pacjentach i transportu wewnętrznego w budynku nr 4, w którym znajduje się Oddział Radioterapii oraz kompleksowe utrzymanie czystości na parterze i w piwnicy budynku nr 8 Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi,
Dodano: 2016-06-02 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego w Choszcznie, Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim, Sądu Rejonowego w Łobzie oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie oraz Sądu Rejonowego w Łobzie
Dodano: 2016-04-14 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE I UL. JAGIELLOŃCZYKA 13 W GORZOWIE WLKP. ORAZ USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI CHODNIKÓW, DRÓG I PLACÓW ORAZ PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH NA POSESJI SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE
Dodano: 2016-04-08 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków
Dodano: 2016-03-18 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19, ul. Królowej Korony Polskiej 31, ul. Kaszubskiej 42, ul. Limanowskiego 1, wokół budynków Sądu oraz kompleksowe utrzymanie zieleni
Dodano: 2016-03-04 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie i Koszalinie oraz terenów do nich przyległych
Dodano: 2016-02-29 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie i na terenach przyległych.
Dodano: 2016-02-03