Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w wytypowanych placówkach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie.

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 71-302 Szczecin, ul. Hoene-Wrońskiego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4898347 , fax. 0-91 486 19 09
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Hoene-Wrońskiego 1 1
    71-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4898347, fax. 0-91 486 19 09
    REGON: 81071844300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w wytypowanych placówkach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Sprzątanie pomieszczeń następujących filii MBP w Szczecinie: Filia nr 1, Bolesława Śmiałego 4 Filia nr 2, Sikorskiego 10 Filia nr 3, Światowida 97 Filia nr 4, Ks. Barnima 25 Filia nr 5, Mieszka I 105 Filia nr 6, Dziennikarska 39 Fili
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystpujący do przetargu jest obowiązany wnięść wadium w wysokości 5.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania napodstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni, a oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostaje za odrzuconą. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług utrzymania czystości o wartości minimum 180.000 zł brutto każda liczonych dla minimum dwóchZamawiających wstosunku rocznym, które będą poświadczone stosownymi dokumentami o należytym wykonaniu zamówienia. 5. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone wrozdziale VI SIWZ. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcówdokumenty i oświadczeniapotwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do formularza OFERTA następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c)Dowód wniesienia wadium. d)Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne bądź zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga !!! W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólnikóworaz oddzielnie na spółkę. e)Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty),stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. f)Doświadczenie zawodowe .Wykaz wykonanych, z należytą starannością, w ciągu trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wszystkich usług w zakresie określonym w rozdz. II SIWZ., o wartości minimum 180.000 zł brutto każda liczonych dla minimum dwóch Zamawiających w stosunku rocznym, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ Uwaga !!! Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez Zamawiających potwierdzające należyte wykonanie każdej przedstawionej przez Wykonawcę usługi o charakterze przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. II SIWZ., g)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach