Przetargi.pl
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE I UL. JAGIELLOŃCZYKA 13 W GORZOWIE WLKP. ORAZ USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI CHODNIKÓW, DRÓG I PLACÓW ORAZ PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH NA POSESJI SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE

Sąd Apelacyjny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-165 Szczecin, ul. Mickiewicza 163
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4849409 , fax. 091 4849408
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 163 163
    71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4849409, fax. 091 4849408
    REGON: 81273402100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE I UL. JAGIELLOŃCZYKA 13 W GORZOWIE WLKP. ORAZ USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI CHODNIKÓW, DRÓG I PLACÓW ORAZ PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH NA POSESJI SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego utrzymania czystości budynków Sądu Apelacyjnego przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie i ul. Jagiellończyka 13 w Gorzowie Wlkp. oraz usługa kompleksowego utrzymania czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część I - kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie oraz kompleksowe utrzymanie czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie. 2) Część II - kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Apelacyjnego przy ul. Jagiellończyka 13 w Gorzowie Wlkp. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną lub dwie części. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), w wymiarze nie mniejszym niż na 0,5 etatu, co najmniej 2 osób dla części I zamówienia i co najmniej 1 osoby dla II części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby spośród osób które będą realizowały usługę w danym dniu co najmniej 2 osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę dla części I zamówienia oraz co najmniej 1 osoba zatrudniona na umowę o pracę dla części II zamówienia. 7. Zamawiający udostępni nieodpłatnie ciepłą i zimną wodę oraz energię elektryczną potrzebną do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia. 8. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia zamykane na klucz do przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń, a także do przebierania się pracowników Wykonawcy. 9. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędny sprzęt i urządzenia potrzebne do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty na ww. środki. 11. Zamawiający sam zapewni i sam będzie uzupełnić materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i wkłady do odświeżaczy powietrza) dla części I zamówienia. 12. Zamawiający sam zapewni a Wykonawca będzie uzupełniać materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i wkłady do odświeżaczy powietrza) dla części II zamówienia. 13. Wykonawca na własny koszt zapewni piasek, sól i inne środki usuwające gołoledź niezbędne do posypywania tras komunikacyjnych w okresie zimowym. Dotyczy części I zamówienia. 14. Wykonawca na własny koszt zapewni wymagane środki do pielęgnacji i ochrony roślin, nawozy. Dotyczy części I zamówienia. 15. W przypadku usług wykonywanych cyklicznie np. mycie okien, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia koordynatora realizacji zamówienia i utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 17. Zamawiający wymaga, aby na każdorazowe wezwanie Zamawiającego przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokonali weryfikacji jakości wykonania usługi (konkretny termin uzgadniany będzie na bieżąco). 18. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania uprawnionemu pracownikowi Sądu Apelacyjnego wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których nie jest w stanie usunąć, np. niedrożne umywalki i sedesy. 19. Zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań okresowych np. takich jak mycie okien po godz. 21.00 i w dni wolne od pracy, po wcześniejszym każdorazowym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Oddziału Gospodarczego Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, a następnie ze służbami ochrony budynku. Dotyczy części I zamówienia. 20. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania (przeszkolenia) pracowników odpowiedzialnych za sprzątanie poszczególnych sektorów z obowiązkami określonymi w przedmiocie umowy, w szczególności dotyczących czynności wykonywanych codziennie i cyklicznie. 21. Zamawiający dopuszcza zlecenia części zamówienia podwykonawcom - dotyczy jedynie czynności mycia okien i daszków, czynności sprzątania wokół budynku Sądu oraz utrzymania terenu zielonego. 22. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. 23. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 24. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 25. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp. 26. Zamawiający nie zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu warunku, o którym mowa w art.22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 27. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 28. Płatnikiem będzie: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin, NIP: 852-24-32-814.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach