Przetargi.pl
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie i na terenach przyległych.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie i na terenach przyległych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Morskiego w Szczecinie - Czerwony Ratusz, Kapitanat Portu Szczecin, Kapitanat Portu Świnoujście o łącznej powierzchni 9 774,03 m2 w tym: I. Budynek Czerwonego Ratusza Pl. Batorego 4; 70-207 Szczecin A - powierzchnia sprzątana w budynku 7198,23 m2 ,w tym: a) powierzchnia typu terakota /gres - 3193,11 m2 b) powierzchnia typu parkiet - 2790,00 m2 c) powierzchnia wykładzin dywanowych - 151,80 m2 d) powierzchnia lastriko - 222,00 m2 e) powierzchnia typu panele - 250,00m2 f) powierzchnia typu Linoleum PCV - 208,20 m2 g) powierzchnia ścian typu lamperia - 17 m2 h) powierzchnia ścian z płytek glazurowanych - 1010,91 m2 i) powierzchnia okien - 959 m2 B - powierzchnia terenu zielonego - brak C- powierzchnia terenu utwardzonego - 2076,00 m2 II. Budynek Kapitanatu Portu Szczecin ul. Jana z Kolna 9; 71- 603 Szczecin A - powierzchnia sprzątana w budynku 1475,90 m2, w tym: a) powierzchnia typu terakota /gres/lastriko - 240,40 m2 b) powierzchnia typu parkiet - 188 m2 c/ powierzchnia typu panele - 24,80 m2 d) powierzchnia wykładzin dywanowych - 367,00 m2 e) powierzchnia typu Linoleum PCV - 645,00 m2 f) powierzchnia ścian z płytek glazurowanych - 171,90 m2 g) powierzchnia okien - 402,70 m2 h) teren przyległy B - powierzchnia terenu zielonego - ok. 3439 m2 C- powierzchnia terenu utwardzonego - ok. 3762 m2 III. Budynek Kapitanatu Portu Świnoujście ul. Wybrzeże Władysława IV 7; 72-600 Świnoujście; A- powierzchnia sprzątana w budynku 1099,90 m2, w tym: a) powierzchnia typu terakota/gres/płytki - 256,70 m2 b) powierzchnia typu parkiet - 474,40 m2 c) powierzchnia typu granit /lastriko - 75,50 m2 d) powierzchnia typu panele - 145,60 m2 e)powierzchnia typu Linoleum PCV - 23,20 m2 f) posadzka cementowa - 101,90 m2 g) powierzchnia ścian z płytek glazurowanych - 124,30 m2 h) powierzchnia okien - 130,68 m2 B - powierzchnia terenu zielonego - 1250,36 m2 C- powierzchnia terenu utwardzonego - 1210,64 m2 3. Wykaz czynności wchodzących w skład usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania: I. Budynek Czerwonego Ratusza Lp. Rodzaj czynności Częstotliwość Uwagi 1. Zamiatanie i odkurzanie wykładzin i chodników dywanowych od poniedziałku do piątku 2. Mycie podłóg i posadzek zmywalnych - terakota, parkiet etc. przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 3. Konserwacja podłóg (pastowanie) zapewniająca ich nienaganny wygląd, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 4. Utrzymanie w czystości ścian glazurowanych oraz lamperii, usuwanie pajęczyn, czyszczenie kratek wentylacyjnych, poręczy , balustrad, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 5. Odkurzanie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków blatów, parapetów, mebli, luster, radioodbiorników, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 6. Usuwanie wszelkich zabrudzeń z listew przypodłogowych i ściennych - odbojnic, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 7. Utrzymanie czystości na balkonach, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 8. Opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków LPD i wynoszenie ich do punktu zbiorczego oraz opróżnianie pojemników z niszczarek /worki zapewnia Wykonawca/ od poniedziałku do piątku 9. Czyszczenie drzwi, ościeżnic, drzwi szklanych, szklane elementy w górnych częściach ścian dziełowych, czyszczenie grzejników, włączników światła, gniazd elektrycznych, wszelkich punktów oświetleniowych : klosze, żyrandole, lampy, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 10. Utrzymanie w czystości obrazów, tablic, gablot i elementów dekoracyjnych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 11. Omiatanie pajęczyn i mycie okien (szyby, ramy, parapety), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych 4x rok - jeden raz na kwartał 12. Czyszczenie blatów biurek (pod warunkiem, że nie znajdują się na nich dokumenty), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 13. Czyszczenie wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, luster, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 14. Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek zapachowych do WC oraz utrzymanie w czystości: dozowników, podajników, suszarek do rąk /papier, ręczniki, kostki, mydło zapewnia i Wykonawca/, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 15. Opróżnianie innych drobnych pojemników na odpadki od poniedziałku do piątku 16. Opróżnianie innych drobnych pojemników na odpadki od poniedziałku do piątku 17. Utrzymanie czystości w windach, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 18. Zbieranie papierów i usuwanie zanieczyszczeń od poniedziałku do piątku 19. Zamiatanie powierzchni utwardzonych , zamiatanie i czyszczenie dziedzińców przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 20. Utrzymanie w należytym stanie dostępów do hydrantów w razie potrzeby 21. Pastowanie sali konferencyjnej nr 118 o powierzchni 194,8 m? 1 raz w miesiącu I.a. Utrzymanie terenów utwardzonych Odśnieżanie 7 dni w tygodniu w sposób, który umożliwi nieprzerwane poruszanie się w rejonie obiektu. Prace w zależności od warunków atmosferycznych polegają na: a) odśnieżaniu- cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody; parkingi b)odladzaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; c) odkuwaniu lodu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; d) posypywanie solą i piaskiem /sól, piasek- zapewnia Wykonawca/ e)usuwanie sopli z dachów Wykonawca zabezpiecza wywóz śniegu i lodu f) utrzymanie czystości wokół budynku, g) zamiatanie parkingu, h) grabienie liści i ich wywóz Uwaga: pobór energii, oraz wody Zamawiający zapewnia nieodpłatnie II. Budynek Kapitanatu Portu w Szczecinie Lp. Rodzaj czynności Częstotliwość Uwagi 1. Zamiatanie i odkurzanie wykładzin i chodników dywanowych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 2. Mycie podłóg i posadzek zmywalnych - terakota, parkiet etc., przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 3. Konserwacja podłóg (pastowanie) zapewniająca ich nienaganny wygląd, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 4. Utrzymanie w czystości ścian glazurowanych oraz lamperii, usuwanie pajęczyn, czyszczenie kratek wentylacyjnych, poręczy , balustrad, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 5. Odkurzanie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków blatów, parapetów, mebli, luster, radioodbiorników, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 6. Usuwanie wszelkich zabrudzeń z listew przypodłogowych i ściennych - odbojnic, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 7. Utrzymanie czystości na balkonach przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 8. Opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków LPD i wynoszenie ich do punktu zbiorczego oraz opróżnianie pojemników z niszczarek /worki zapewnia Wykonawca/ od poniedziałku do piątku 9. Czyszczenie drzwi, ościeżnic, drzwi szklanych, szklane elementy w górnych częściach ścian dziełowych, czyszczenie grzejników, włączników światła, gniazd elektrycznych, wszelkich punktów oświetleniowych : klosze, żyrandole, lampy, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 10. Utrzymanie w czystości obrazów, tablic, gablot i elementów dekoracyjnych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 11. Omiatanie pajęczyn i mycie okien (szyby, ramy, parapety), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych 4x rok - jeden raz na kwartał 12. Czyszczenie blatów biurek (pod warunkiem, że nie znajdują się na nich dokumenty), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 13. Czyszczenie wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, luster, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 14. Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek zapachowych do WC oraz utrzymanie w czystości: dozowników, podajników, suszarek do rąk /papier, ręczniki, kostki, mydło zapewnia i Wykonawca/, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 15. Opróżnianie innych drobnych pojemników na odpadki od poniedziałku do piątku 16. Usuwanie zanieczyszczeń z wierzchów skrzynek elektrycznych, listew maskujących okablowanie, wierzchów skrzynek z gaśnicami przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 17. Zbieranie papierów i usuwanie zanieczyszczeń od poniedziałku do piątku 18. Zamiatanie powierzchni utwardzonych od poniedziałku do piątku 19. Utrzymanie w należytym stanie dostępów do hydrantów w razie potrzeby 20. Utrzymanie terenów zielonych: usuwanie opadłego listowia, koszenie trawy, usuwanie siana, przycinanie: żywopłotów, krzewów, klombów. Podlewanie i pielęgnacja roślin przy użyciu sprzętu Wykonawcy Sezonowo, koszenie trawy:6 x sezon* *sezon od maja do października II.a. Utrzymanie terenów utwardzonych Odśnieżanie 7 dni w tygodniu w sposób, który umożliwi nieprzerwane poruszanie się w rejonie obiektu. Prace w zależności od warunków atmosferycznych polegają na: a) odśnieżaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody; parkingi b) odladzaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; c) odkuwaniu lodu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; d) posypywanie solą i piaskiem /sól, piasek- zapewnia Wykonawca/ e) usuwanie sopli z dachów Wykonawca zabezpiecza wywóz śniegu i lodu. f) utrzymanie czystości wokół budynku, g) zamiatanie parkingu, h) grabienie liści i ich wywóz i) utrzymanie czystości na dziedzińcach Uwaga: pobór energii, oraz wody Zamawiający zapewnia nieodpłatnie III. Budynek Kapitanatu Portu w Świnoujściu Lp. Rodzaj czynności Częstotliwość Uwagi 1. Zamiatanie i odkurzanie wykładzin i chodników dywanowych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 2. Mycie podłóg i posadzek zmywalnych - terakota, parkiet etc., przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 3. Konserwacja podłóg (pastowanie) zapewniająca ich nienaganny wygląd, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 4. Utrzymanie w czystości ścian glazurowanych oraz lamperii, usuwanie pajęczyn, czyszczenie kratek wentylacyjnych, poręczy , balustrad, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 5. Odkurzanie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków blatów, parapetów, mebli, luster, radioodbiorników, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 6. Usuwanie wszelkich zabrudzeń z listew przypodłogowych i ściennych - odbojnic, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 7. Utrzymanie czystości na balkonach, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 8. Opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków LPD i wynoszenie ich do punktu zbiorczego oraz opróżnianie pojemników z niszczarek /worki zapewnia Wykonawca/ od poniedziałku do piątku 9. Czyszczenie drzwi, ościeżnic, drzwi szklanych, szklane elementy w górnych częściach ścian dziełowych, czyszczenie grzejników, włączników światła, gniazd elektrycznych, wszelkich punktów oświetleniowych : klosze, żyrandole, lampy, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 10. Utrzymanie w czystości obrazów, tablic, gablot i elementów dekoracyjnych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 11. Omiatanie pajęczyn i mycie okien (szyby, ramy, parapety), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych 4x rok - jeden raz na kwartał 12. Czyszczenie blatów biurek (pod warunkiem, że nie znajdują się na nich dokumenty), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 13. Czyszczenie wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, luster, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 14. Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek zapachowych do WC oraz utrzymanie w czystości: dozowników, podajników, suszarek do rąk /papier, ręczniki, kostki, mydło zapewnia i Wykonawca/, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 15. Opróżnianie innych drobnych pojemników na odpadki od poniedziałku do piątku 16. Usuwanie zanieczyszczeń z wierchów skrzynek elektrycznych, listew maskujących okablowanie, z wierzchów skrzynek z gaśnicami, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 17. Zbieranie papierów i usuwanie zanieczyszczeń od poniedziałku do piątku 18. Zamiatanie powierzchni utwardzonych od poniedziałku do piątku 19. Utrzymanie w należytym stanie dostępów do hydrantów w razie potrzeby 20. Utrzymanie terenów zielonych: usuwanie opadłego listowia, koszenie trawy, usuwanie siana, przycinanie: żywopłotów, krzewów, klombów. Podlewanie i pielęgnacja roślin przy użyciu sprzętu Wykonawcy Sezonowo, koszenie trawy:6 x sezon* *sezon od maja do października III.a. Utrzymanie terenów utwardzonych Odśnieżanie 7 dni w tygodniu w sposób, który umożliwi nieprzerwane poruszanie się w rejonie obiektu. Prace w zależności od warunków atmosferycznych polegają na: a) odśnieżaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody; parkingi b) odladzaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; c) odkuwaniu lodu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; d) posypywanie solą i piaskiem /sól, piasek- zapewnia Wykonawca/ e) usuwanie sopli z dachów Wykonawca zabezpiecza wywóz śniegu i lodu f) utrzymanie czystości wokół budynku, g) zamiatanie parkingu, h) grabienie liści i ich wywóz Uwaga: pobór energii, oraz wody Zamawiający zapewnia nieodpłatnie. Wizji lokalnej obiektów Zamawiającego: UMS- Czerwony Ratusz, Kapitanat Portu Szczecin, Kapitanat Portu Świnoujście można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9 000 PLN (słownie dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Urzędu Morskiego w Szczecinie w Narodowym Banku Polskim O/O Szczecin Nr 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000 ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158. z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Kserokopię wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 do oferty należy załączyć kserokopię pokwitowania świadczącego o zdeponowaniu oryginałów dokumentów w kasie Urzędu. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium : 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w atr 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik zatrudnienia na umowę o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach