Prokuratura Okręgowa w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, ul. Stoisława 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4849631; 4849694;4849664 , fax. 91 484 96 64
- Data zamieszczenia: 2016-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
ul. Stoisława 6 6
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4849631; 4849694;4849664, fax. 91 484 96 64
REGON: 00000041900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków, przez okres obowiązywania umowy. 2.2 Ogólne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zgodny z warunkami jakościowymi powszechnie uznawanymi, 2) usługa sprzątania świadczona jest codziennie (tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w okresie zimowym, w przypadku opadów śniegu lub marznącego deszczu, usługa stałego utrzymania chodników i parkingów w stanie odśnieżonym i posypanym piaskiem oraz solą świadczona jest codziennie, również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy, 3) Wykonawca winien stosować środki czystości posiadające atest PHZ, przeznaczone do danego typu powierzchni: a) podłóg - panele, parkiet, terakota, linoleum, marmorette, wykładzina dywanowa, b) mebli - drewno, szkło, płyta meblowa, tapicerka meblowa, c) powierzchni pokrytych glazurą, d) armatury białej i chromowanej w pomieszczeniach sanitarnych oraz ich dezynfekcji w sposób zapobiegający osadzaniu się kamienia w umywalkach, sedesach i na armaturze chromowanej, 4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dostarczenia wszelkich maszyn i urządzeń oraz ich eksploatacji, b) zatrudnienia osób, c) dostarczania środków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym środków chemicznych i czyszczących, kostek dezynfekcyjnych do WC, odświeżaczy powietrza, wkładów foliowych do koszy na śmieci) oraz utylizacji opakowań po zużytych środkach, d) usuwania z terenu posesji liści, śniegu, lodu, skoszonej trawy oraz dostarczania piasku i soli do posypywania w okresie zimowym, 5) po wykonanych pracach remontowych Wykonawca ma obowiązek sprzątania bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje możliwość maksymalnie 6-krotnego sprzątania generalnego po przeprowadzonych pracach remontowych w okresie trwania umowy (poszczególne prace remontowe mogą być wykonywane w każdej z lokalizacji, o których mowa w pkt 2.4), 6) Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą sprzętu, wyposażenia i środków zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz zapewni wykonanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. 2.3 Zamawiający zapewnia zakup we własnym zakresie: papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła do dozowników. 2.4 Wykaz lokalizacji budynków oraz zestawienie powierzchni do sprzątania zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2.5 Zakres czynności w ramach sprzątania zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2.6 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał przy realizacji zamówienia minimum 4 pracowników, którzy zostaną zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, w wymiarze co najmniej ? etatu. Zamawiający nie uzna powyższego wymogu za spełniony, w przypadku zatrudnienia większej liczby pracowników, ale z mniejszym wymiarem etatu każdego z nich. 2.7 Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 2.6 przy realizacji zamówienia powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem terminu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby, tak aby wymagania określone w pkt 2.6 były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. 2.8 Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca przedstawi dowody zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 2.6, tj. umowy o pracę. Ponadto, w trakcie trwania umowy, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 2.6, tj. umowy o pracę, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego. 2.9 W przypadku braku zatrudnienia przy realizacji zamówienia wskazanej w pkt 2.6 liczby osób lub nie przedstawienia dowodów potwierdzających ich zatrudnienie, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w § 6 ust. 6 wzoru umowy, chyba że Wykonawca wykaże, że brak zatrudnienia wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający każdorazowo dokona indywidualnej oceny przyczyn, powodujących wg twierdzeń Wykonawcy, niemożność zrealizowania obowiązku, o którym mowa w pkt 2. 6. 2.10 Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny pracy zatrudnionych pracowników Wykonawcy wykonującego usługę włącznie z prawem do składania wniosków o zmianę pracownika. Wykonawca jest związany uzasadnionym żądaniem zmiany pracownika i dokona zmiany w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2.11 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez swoich pracowników podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 2.12 Wykonawca, jak i osoby wykonujące przedmiot zamówienia objęty niniejszą umową zobowiązane są do zachowania w poufności wszelkich informacji które pozyskały w toku realizacji niniejszej umowy, a które nie są jawne na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawca zobowiązuje się w tym zakresie odpowiednio przeszkolić osoby uczestniczące w realizacji przedmiotowej umowy, przed terminem rozpoczęcia świadczenia usługi przez te osoby i złożyć Zamawiającemu w tym zakresie stosowne oświadczenia, podpisane przez osoby przeszkolone (dotyczy to również koordynatorów). Oświadczenia winny być przekazane Zamawiającemu przed terminem rozpoczęcia wykonywania czynności przez poszczególne osoby. 2.13 Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji które pozyskał w toku realizacji niniejszej umowy, a które nie są jawne na podstawie odrębnych przepisów również po zakończeniu obowiązywania przedmiotowej umowy. 2.14 Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu dokumenty z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające niekaralność osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy lub w nim bezpośrednio uczestniczących (dotyczy to również osób zastępujących), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 7 000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doczyszczanie jednorazowe pomieszczeń w SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - usługi sprzątania obiektów
Dodano: 2016-07-21 - Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na nieruchomościach gminnych
Dodano: 2016-07-07 - PN-17/16 Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z usługami w zakresie pomocy przy pacjentach i transportu wewnętrznego w budynku nr 4, w którym znajduje się Oddział Radioterapii oraz kompleksowe utrzymanie czystości na parterze i w piwnicy budynku nr 8 Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi,
Dodano: 2016-06-02 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie, Sądu Rejonowego w Choszcznie, Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim, Sądu Rejonowego w Łobzie oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie oraz Sądu Rejonowego w Łobzie
Dodano: 2016-04-14 - USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE I UL. JAGIELLOŃCZYKA 13 W GORZOWIE WLKP. ORAZ USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI CHODNIKÓW, DRÓG I PLACÓW ORAZ PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH NA POSESJI SĄDU APELACYJNEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE
Dodano: 2016-04-08 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19, ul. Królowej Korony Polskiej 31, ul. Kaszubskiej 42, ul. Limanowskiego 1, wokół budynków Sądu oraz kompleksowe utrzymanie zieleni
Dodano: 2016-03-04 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie i Koszalinie oraz terenów do nich przyległych
Dodano: 2016-02-29 - Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie i na terenach przyległych.
Dodano: 2016-02-03 - Usługa zapewnienia prawidłowego funkcjonowania technologii uzdatniania wody oraz stacji uzdatniania wody, wykonywania czynności sprzątających na terenie pływalni oraz dostarczenia środków chemicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pływalni przy ulicy Sienkiewicza 10 w Gryficach w latach 2016-2017 - Gmina Gryfice
Dodano: 2015-12-15