Przetargi.pl
Usługa zapewnienia prawidłowego funkcjonowania technologii uzdatniania wody oraz stacji uzdatniania wody, wykonywania czynności sprzątających na terenie pływalni oraz dostarczenia środków chemicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pływalni przy ulicy Sienkiewicza 10 w Gryficach w latach 2016-2017 - Gmina Gryfice

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Plac Zwycięstwa 37
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 53 200 , fax. 91 38 53 207
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37 37
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 53 200, fax. 91 38 53 207
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zapewnienia prawidłowego funkcjonowania technologii uzdatniania wody oraz stacji uzdatniania wody, wykonywania czynności sprzątających na terenie pływalni oraz dostarczenia środków chemicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pływalni przy ulicy Sienkiewicza 10 w Gryficach w latach 2016-2017 - Gmina Gryfice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania technologii uzdatniania wody oraz stacji uzdatniania wody, wykonywania czynności sprzątających na terenie pływalni oraz dostarczenia środków chemicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pływalni przy ulicy Sienkiewicza 10 w Gryficach 2. Szczegółowy zakres zadania: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia prawidłowego funkcjonowania technologii uzdatniania wody oraz stacji uzdatniania wody w Kompleksie Sportowo - Rekreacyjnym w Gryficach przy ul. Sienkiewicza 10 (dalej Pływalnia). Szczegółowy zakres czynności obsługi stacji uzdatniania wody Pływalni, o których mowa określa załącznik A 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania czynności sprzątających na terenie Pływalni. Szczegółowy zakres czynności związanych ze sprzątaniem oraz zestawienie parametrów technologicznych stanowią odpowiednio załącznik nr B i C. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia środków czystości niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania technologii uzdatniania wody Pływalni, w tym środków do uzdatniania wody basenowej, dezynfekcji pływalni, niecki basenowej i zaplecza sanitarnego. Szczegółowy wykaz środków chemicznych i higieny, które zapewnia Wykonawca (dalej Środki czystości) określa Załącznik nr D 4. Dla każdej z czynności dotyczących sprzątania tj. określonych w pkt b) Wykonawca prowadził będzie dziennik wykonywanych czynności. W ramach czynności, co do których Wykonawca zobowiązany jest podejmować je codziennie, zakres tych czynności nie obejmuje wymiany urządzeń eksploatacyjnych według DTR urządzeń oraz przeglądów rocznych wynikających z książki obiektu. 5. Środki czystości o których mowa w §1, ust.1, pkt 3) muszą być biodegradowalne oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli i jakości (np. Atesty PZH), a środki do uzdatniania wody muszą być w postaci umożliwiającej dozowanie za pomocą urządzeń zainstalowanych w stacji uzdatniania wody. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Środków czystości o odpowiedniej jakości w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 Umowy (załącznik nr E) 7. W celu usunięcia wątpliwości strony postanawiają, że rozładunku dostarczonego towaru, w tym jego wniesienie do pomieszczenia dokona we własnym zakresie Wykonawca. 8. Dostawy realizowane będą na bieżąco, transportem Wykonawcy, na jego koszt. 9. Opakowania na Środki czystości winny być nie uszkodzone, zamknięte fabrycznie oraz zawierać etykietę producenta z jego nazwą i informacjami dotyczącymi składu chemicznego produktu w języku polskim, opatrzone aktualnym terminem ważności produktu. 10. Wykonawca dostarcza zamawiającemu wraz z pierwszą dostawą, aktualne atesty higieniczne na Środki czystości, aktualne karty charakterystyki oraz aktualne zezwolenie Ministra Zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający musi posiadać aktualne atesty higieniczne oraz karty charakterystyki na dostarczone przez Wykonawcę Środki czystości. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków czystości - Wykonawca dostarczy aktualne. 12. Wykonawca ponosi koszty związane z dostawą Środków czystości oraz ryzyko niebezpieczeństwa przypadkowej utraty do chwili przekazania ich Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminagryfice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach