Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 75-581 Koszalin, ul. T. Chałubińskiego 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 3488103 , fax. (094) 3488103
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
ul. T. Chałubińskiego 7 7
75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 3488103, fax. (094) 3488103
REGON: 33000629200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SYSTEM ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI PACJENTÓW W PORADNIACH SPECJALISTYCZNYCH SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W KOSZALINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa oraz konfiguracja sprzętu informatycznego dostarczonego zgodnie z wykazem określonym w Załącznika nr 2 do SIWZ: - Wykonanie niezbędnego okablowania, - Dostawa i konfiguracja urządzeń aktywnych, - Dostawa i konfiguracja sprzętu komputerowego, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481800003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu nie wnosi wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) Poświadczenie od oficjalnego przedstawiciela zastosowanego oprogramowania Open Source o wsparciu technicznym. 6) Oświadczenie Wykonawcy o znajomości budowy oprogramowania Solmed użytkowanego obecnie przez Zamawiającego. Jako potwierdzenie oświadczenie wymagane są referencje od jednostki służby zdrowia gdzie Wykonawca wykonał prace integracyjne z oprogramowaniem Solmed. 7) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, wdrożenie, serwis oraz nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego do obsługi lecznictwa ambulatoryjnego oraz medycznego portalu informacyjnego dla pacjentów SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa, wdrożenie, serwis oraz nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego do obsługi lecznictwa ambulatoryjnego, transportu medycznego oraz medycznego portalu informacyjnego dla pacjentów SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2014-07-08 - Udzielenie oraz dostawa licencji oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) do obsługi Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z o.o. w zakresie lecznictwa zamkniętego, lecznictwa otwartego, systemu laboratoryjnego oraz systemów administracyjno-finansowych
Dodano: 2013-11-21 - Dostawa, instalacja i wdrożenie Radiologicznego Systemu Informatycznego (RIS), Systemu Archiwizacji i Dystrybucji Obrazów (PACS) wraz z serwisem i nadzorem autorskim, reintegracją systemu RIS ze Szpitalnym Systemem Informatycznym (HIS Infomedica), dostawa i instalacja sprzętu dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
Dodano: 2013-07-04 - Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku
Dodano: 2013-04-30 - Zakup zintegrowanego medycznego rozwiązania informatycznej obsługi WSPL SP ZOZ w Świnoujściu wraz ze sprzętem informatycznym
Dodano: 2013-04-24 - Rozbudowa oprogramowania aplikacyjnego Medicus on-line
Dodano: 2013-04-05 - Dostawa oprogramowania i sprzętu na rozbudowę zintegrowanego systemu szpitala
Dodano: 2012-09-13