Przetargi.pl
Kompleksowa Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć oraz pełnienie funkcji koordynatora i asystenta w ramach projektu POKL pn. Kraina przedszkolaka

Urząd Gminy Złota ogłasza przetarg

  • Adres: 28-425 Złota, Złota 109/9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3561601 , fax. 041 3561648
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Złota
    Złota 109/9 109/9
    28-425 Złota, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3561601, fax. 041 3561648
    REGON: 00054533700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć oraz pełnienie funkcji koordynatora i asystenta w ramach projektu POKL pn. Kraina przedszkolaka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych niżej wymienionych oraz realizacja usługi związanej z zarządzaniem projektu przez zapewnienie koordynatora projektu i asystenta w ramach realizacji projektu pt.; Kraina przedszkolaka, który jest realizowany z Działania 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Usługi edukacyjne 1 Zajęcia z wychowania przedszkolnego - 3 nauczycielki po 1095 godzin ( 5 dni w tygodniu w godzinach 7.00 - 16.00) - 3285 godzin. 2 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej w przedszkolu, grupa 3-4 latków - 2 grupy x 2 godziny tygodniowo - 292 godzin. 3 Zajęcia z języka angielskiego w przedszkolu, grupa 3-4 latków - 2 grupy x 1 godzina tygodniowo - 146 godzin . 4 Zajęcia multimedialne w przedszkolu, grupa 3-4 latków - 2 grupy x 2 godziny tygodniowo - 292 godzin. Szczegółowy harmonogram realizowanych zajęć będzie przedstawiony przed rozpoczęciem każdego miesiąca przez Zamawiającego. 2. pełnienie funkcji koordynatora i asystenta a) W zakres pełnienia funkcji koordynatora wchodzić będzie: koordynowanie pracą zespołu projektu, nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu, kontakt z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi, przygotowanie wniosków o płatność w części merytorycznej, przygotowanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, bieżący monitoring i kontrola, prowadzenie dokumentacji personelu projektu (CV, umowy cywilno-prawne, miesięczne karty czasu pracy itp.), kompleksowe przygotowanie, realizacja i dokumentacja zakupów towarów i usług przewidzianych w projekcie, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, kontrola kwalifikowalności wydatków zgodnie z budżetem i harmonogramem projektu w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, zbieranie, kompletowanie, kopiowanie i przekazywanie księgowej dowodów zakupu, rachunków, faktur, aktualizacja zakładki projektu, umieszczanie bieżących informacji o podejmowanych w ramach projektu działaniach na stronie internetowej szkoły, obecność w trakcie kontroli projektu, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji koordynatora w szczególności działań związanych ze zgodnością działań zatrudnionych nauczycieli z programem edukacji przewidzianym dla oddziału przedszkolnego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska koordynatora projektu - 40h w miesiącu. b) W zakres pełnienia funkcji asystenta koordynatora wchodzić będzie: realizacja działań dotyczących promocji projektu, prowadzenie rekrutacji uczestników projektu, prowadzenie dokumentacji indywidualnej uczestników projektu, tworzenie dokumentacji fotograficznej z działalności oddziału przedszkolnego, wprowadzanie danych do systemu PEFS, dbałość o odpowiednie oznakowanie sprzętu zakupionego w ramach projektu, organizacja wycieczek edukacyjnych w ramach projektu, współpraca w tworzeniu tygodniowych jadłospisów i organizacji codziennych posiłków, obecność w trakcie kontroli projektu, udział w spotkaniach Zespołu Projektowego, dotyczących realizacji projektu, planowanie i organizacja pracy we współpracy z Koordynatorem ,dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji asystenta koordynatora prowadzenie ewidencji czasu pracy, przypisanego do stanowiska asystenta koordynatora projektu - 30h w miesiącu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazlota.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach