Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce nr projektu PL 0176. finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek,
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5194867, 5194810 , fax. 089 5194813
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5194867, 5194810, fax. 089 5194813
    REGON: 00029623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce nr projektu PL 0176. finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane charakterystyczne budynku do termomodernizacji: a) ściany do dociepleń i elewacji 3014m2; b) ościeża 363m2 c) powierzchnia stolarki okiennej 140m2 Pozostałe prace w szczegółowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierownicze, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz osobą na stanowisku kierownika budowy, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych; 3.Udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia dla robót budowlanych; - co najmniej dwóch robót o wartości nie mniejszej każdej niż 1mil. zł brutto; 4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 800 tyś zł. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1mln zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji tj.: a) Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (sporządzony wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. b)Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kierowników robót, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie aktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie 5.2, 6.2.a) niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia dla robót budowlanych; - co najmniej dwóch robót o wartości nie mniejszej niż każda na 1mil. zł brutto; opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; b) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w w/w wykazie zrealizowanych zadań (wymienionych w punktach 6.3 a) niniejszej specyfikacji zostały wykonane należycie, np. referencje. 5.Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4. niniejszej specyfikacji musi być: a)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 800 tyś zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.5. niniejszej specyfikacji musi być: a) Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzająca ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł. 7. Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp - wzór formularza stanowi zał. Nr 5. 8.Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Harmonogram rzeczowo-finansowy, zawierający wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na poszczególne etapy (elementy), które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Harmonogram realizacji robót musi zapewniać funkcjonowanie obecnego budynku do końca 21.09.2009 r. b)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. c)Kserokopia dowodu wpłaty wadium; d)Kosztorys (-y) ofertowy (-e) opracowany (-e) metodą kalkulacji szczegółowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach