Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Raszczycach

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4300051 wew. 119
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 32 4300051 wew. 119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Raszczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Raszczycach wraz z adaptacją części budynku szkolnego na potrzeby punktu przedszkolnego oraz usunięciem zniszczeń po pożarze, w tym m.in.: 1) wymiana więźby dachowej, pokrycia, orynnowania oraz obróbek blacharskich, wykonanie docieplenia dachu wełną mineralną, docieplenie stropu 1 piętra nowszej części; 2) rozebranie ścian szczytowych i gzymsów, wykonanie wieńca wymurowanie ścian szczytowych i gzymsów; 3) docieplenie styropianem z tynkiem cieńkowarstwowym dwóch ścian starszej części szkoły oraz całości nowszej; 4) docieplenie dwóch ścian od wewnątrz bloczkami docieplającymi; 5) docieplenie ścian piwnic styrodurem, wykonanie cokołu z płytek klinkierowych w starszej części i tynk mozaikowy w nowszej części; 6) czyszczenie dwóch ścian elewacji ceglanej z naprawą i spoinowaniem oraz wykonaniem hydrofobizacji; 7) wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, osadzenie okien dachowych; 8) wykonanie instalacji odgromowej; 9) pogłębienie kotłowni wraz z podbiciem fundamentów, wykonanie zsypu opału oraz dojścia do kotłowni; 10) likwidacja drewnianych schodów oraz rozebranie i wykonanie schodów żelbetowych; 11) wykonanie nowego komina dymowego oraz wentylacyjnego, przemurowanie komina wentylacyjnego na poziomie poddasza wraz z wykonaniem dwóch pionów wentylacyjnych; 12) wymiana stropów drewnianych na żelbetowe; 13) wykonanie ścian, tynkowanie, malowanie, wykonanie posadzek, płytkowanie; 14) wykonanie instalacji: elektrycznej, teletechnicznej; 15) wykonanie kotłowni węglowej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji mechanicznej; 16) wykonanie instalacji wod-kan i p.poż.; 17) wykonanie kanalizacji deszczowej; 18) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie i obrzeża betonowego; 2. Zestawienie powierzchni: 1) powierzchnia całkowita 1660,32 m2; 2) powierzchnia użytkowa 1059,73 m2; 3) kubatura 4818,00 m3; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji. 4. Obiekt o wartościach zabytkowych, podlegający ochronie konserwatorskiej. 5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji, maksimum 60 miesięcy. 6. Wykonawca w terminie do 09.12.2016 r. winien wykonać prace o wartości min. 1 020 000,00 zł w tym prace z zakresu usuwania skutków po pożarze, które zostały określone w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, folder -POŻAR PRZEDMIARY-. 7. W sytuacji, gdy przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a nie towarzyszą im wyrazy -lub równoważny- należy przyjąć, iż zastosowanie w trakcie realizacji przedmiotowego zadania mają niniejsze elementy lub równoważne posiadające takie same parametry jakie zostały wskazane w dokumentacji lub lepsze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Rybnicki Bank Spółdzielczy nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego przechowanie bez naruszania oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o których mowa w art. 87, ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach