Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Łopusznie, gmina Łopuszno

Gmina Łopuszno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-070 Łopuszno, Konecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48413914009 , fax. +48413914054
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopuszno
    Konecka 12
    26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie
    tel. +48413914009, fax. +48413914054
    REGON: 29101029200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lopuszno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Łopusznie, gmina Łopuszno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowa termomodernizację budynku Urzędu Gminy w Łopusznie, gmina Łopuszno. Budynek Urzędu Gminy w Łopusznie usytuowany jest na działkach o nr ew. 155/17 oraz 155/21, położony jest w ich centralnej części. Działki o nr ew. 155/17 oraz 155/21 zostały w całości zagospodarowane w głównej mierze przez infrastrukturę drogową : drogi dojazdowe, parkingi, chodniki jak i również przez tereny zielone. 3.1.1 Zakres robót obejmuje: - modernizację przegród budowlanych, w tym ścian w gruncie, ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją, wymianie zewnętrznej stolarki okiennej oraz wykonanie robót dodatkowych wynikających z zakresu - modernizację instalacji grzewczej - modernizację oświetlenia wewnętrznego - instalację wewnętrznej ogrzewczej grzejnikowych oraz kotłowni na paliwo stałe - klimatyzację pomieszczenia serwerowni - instalację oświetlenia i gniazd wtykowych - instalację siły i zasilania odbiorników technologicznych - instalację fotowoltaiczną - instalację odgromową 3.1.2 Prace w budynku Urzędu Gminy Łopuszno będą prowadzone podczas normalnego funkcjonowania urzędu, co należy uwzględnić przy organizacji i realizacji prac. 3.1.3 Ze względu na zbliżający się okres grzewczy Zamawiający wymaga w pierwszej kolejności od rozpoczęcia prac związanych z wymianą kotła grzewczego, instalacji C.O. wraz z grzejnikami oraz montażu wkładu kominowego. 3.1.4 W celu ograniczania zakłóceń w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Łopuszno każdorazowo wykonywane prace należy konsultować z sekretarzem Gminy Łopuszno. UWAGA! A. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Prowadzenie robót uciążliwych (w tym między innymi wymiana okien, malowanie pomieszczeń) możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy teren prowadzenia prac etapami, zgodnie z zakresami wynikającymi z harmonogramu terminowo-rzeczowego. B. Demontaż i montaż okien należy prowadzić w sposób minimalizujący zapylenie w pomieszczeniach biurowych, po uprzednim zabezpieczeniu wnętrza pomieszczenia. C. Prowadzenie wszelkich robót, w tym robót rozbiórkowych wymaga szczelnego oddzielenia i zabezpieczenia przed wpływem budowy części czynnej obiektu. Oddzielenie za pomocą ścianek z płyt OSB, płyt poliwęglanowych i folii ochronnej ma zapewnić bezpieczne warunki pracy i obsługi klienta oraz wyeliminować przedostawanie się pyłów z terenu budowy. D. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego, w tym na drodze dojazdowej do terenu prowadzenia prac. Zamówienie jest dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 dla projektu pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Łopusznie”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ) 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b) 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach