Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja i obsługa wizyt studyjnych w 2013r Nr: DZP.381.09.2013.UG

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja i obsługa wizyt studyjnych w 2013r Nr: DZP.381.09.2013.UG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej organizacji w 2013 r czterech wizyt studyjnych do Finlandii (2 wizyty) oraz Wielkiej Brytanii (2 wizyty) z opieką merytoryczną do wiodących parków naukowo -technologicznych, ośrodków innowacji wraz z organizacją na miejscu specjalistycznych szkoleń dla uczestników. Zakres szkolenia winien obejmować minimum tezy/tematy ramowego programu szkolenia dla danego kraju, tak aby zrealizować założony cel/temat wyjazdu.
    2.Celem wyjazdów jest wykorzystanie wyników badań naukowych w praktyce, poznanie lokalnych projektów realizowanych wspólnie przez uczelnie i parki naukowo-technologiczne. Uczestnicy powinni poznać najlepsze praktyki współpracy pomiędzy środowiskiem nauki i gospodarki Wielkiej Brytanii lub Finlandii, jak tam działają centra innowacji, parki naukowo -technologiczne jak współpracują z lokalnymi firmami (formy współpracy), jak należy animować transfer technologii. Wartością dodaną każdego wyjazdu studyjnego będzie pozyskanie kontaktów biznesowych w celu podejmowania wspólnych projektów międzynarodowych w przyszłości: PL-GB, PL-FIN, PL-FIN-GB.
    3.Uczestnikami każdego wyjazdu studyjnego będzie 15 osobowa grupa składająca się z pracowników naukowych szkół wyższych, pracowników instytutów badawczych i instytutów naukowych PAN, pracowników jednostek tworzących konsorcja naukowe (z wyłączeniem przedsiębiorców) ? jeden koordynator wyjazdu.
    4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji.
    5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    6.Termin realizacji zamówienia w okresie od czerwca do listopada 2013 r.
    7.Miejsce realizacji : Zamawiający dopuszcza organizację wyjazdów studyjnych do Finlandii (2 wizyty -czerwiec, październik) oraz Wielkiej Brytanii (2 wizyty -wrzesień, listopad).
    8.Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. (załącznik nr 4 do SIWZ- Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza).
    9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
    10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    12.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
    13.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
    14.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
    15.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    16.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    17.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach