Przetargi.pl
kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych

Fundacja Theatrum Gedanense ogłasza przetarg

  • Adres: 80-828 Gdańsk, ul. Długi Targ 11/13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 3013411 , fax. 0-58 3056800
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Theatrum Gedanense
    ul. Długi Targ 11/13 11/13
    80-828 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 3013411, fax. 0-58 3056800
    REGON: 00286685000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-szekspir.gda.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacja pożytku publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa obsługa dostawy biletów pasażerskich na połączenia lotnicze krajowe i zagraniczne. 2. Kompleksowa obsługa obejmuje: 1)rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych Zamawiającemu wraz z ich dostarczeniem, 2)reprezentacja Zamawiającego wobec linii lotniczych w sprawach związanych ze zmianami rezerwacji oraz reklamacjami usług, 3)doradztwo w zakresie programów lojalnościowych Zamawiającemu, 4) administrowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego programami lojalnościowymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 630000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych, 2) wykonali lub wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą zakresem zamówieniu na kompleksową obsługę dostawy biletów lotniczych, gdzie wartość dostarczonych biletów wynosiła co najmniej 90.000,00 złotych. 2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. 5. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 mogą być spełnione łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ; 2)wykaz wykonanych, lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających zakresem zamówieniu na kompleksową obsługę dostawy biletów lotniczych, z podaniem przedmiotu usługi wraz z wartością dostarczonych biletów, dat wykonania usługi i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca będzie polegał na doświadczeniu innych podmiotów. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 w odniesieniu do tych podmiotów, jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. 3. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - według wzoru na załączniku nr 2b do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych, składających ofertę - wyłącznie oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2b do SIWZ. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie lub innych podmiotów oddających swoje zasoby do dyspozycji wykonawcy, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy, lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu od ceny biletu lotniczego przewoźnika
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-szekspir.gda.pl/index2.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach