Gdański Teatr Szekspirowski ogłasza przetarg
- Adres: 80-826 Gdańsk, ul. Ogarna 101
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3013411 , fax. 58 3013411
- Data zamieszczenia: 2014-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Teatr Szekspirowski
ul. Ogarna 101 101
80-826 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3013411, fax. 58 3013411
REGON: 22056153800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrszekspirowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa dostawy biletów pasażerskich na połączenia lotnicze krajowe i zagraniczne. 2. Kompleksowa obsługa obejmuje: 1) rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych Zamawiającemu wraz z ich dostarczeniem, 2) reprezentację Zamawiającego wobec linii lotniczych w sprawach związanych ze zmianami rezerwacji oraz reklamacjami usług, 3) doradztwo w zakresie programów lojalnościowych Zamawiającemu, 4) administrowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego programami lojalnościowymi 5) optymalizację kosztów podróży Zamawiającego 3.Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych biletów lotniczych, maksymalnie w ciągu 12 godzin od momentu złożenia rezerwacji przez Zamawiającego. Strony dopuszczają dostawę drogą elektroniczną, o ile wybrane linie lotnicze akceptują bilet elektroniczny. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych zgodnie z obowiązującymi taryfami (cenami) określonymi przez przewoźników. Wykonawca będzie zobowiązany do wyszukania optymalnego połączenia pod względem kosztu, lub na życzenie zamawiającego również trasy i czasu trwania podróży. 5. Rezerwacje, o których mowa w ust. 4 dokonywane będą, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. 6. Wykonawca zapewnia obsługę Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu, w tym przez 5 dni w tygodniu, biuro wykonawcy będzie dostępne dla zamawiającego w ciągu co najmniej 7 godzin. 7. Usługi będą świadczone od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2015r. Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie każdorazowych zamówień. 8. Zamawiający przewiduje, że w 2015r. zapotrzebowanie na bilety lotnicze będzie obejmowało następujące przeloty: 1) Marzec 2015: Belgia (Gandawa, Mechelen, Antwerpia) - około 45 osób 2) Maj 2015: Rumunia (Bukareszt, Krajowa) - około 60 osób 3) Sierpień 2015: Węgry (Budapeszt) - około 25 osób Holandia (Amsterdam) - około 30 osób Rumunia (Sfantu Gheorge) - około 22 osób Portugalia (Lizbona) - 4 osoby Rosja (Sankt Petersburg) - około 35 osób Gruzja - około 35 osób Anglia (Londyn) - 16 osób 4) Wrzesień 2015: Bułgaria (Sofia) - około 60 osób 5) Październik 2015: Gruzja - około 50 osób Dodatkowo zamawiający zamawia przeloty w ramach delegacji służbowych: 1) około 10 biletów zagranicznych obejmujących lot w obie strony, lotniska europejskie, głównie Londyn, w trakcie całego roku 2) około 10 biletów krajowych obejmujących lot w obie strony, głównie do Warszawy, w trakcie całego roku. Powyższe dane są szacunkowe, ustalone na podstawie wstępnego kalendarza wydarzeń artystycznych na rok 2015. Faktyczne zamówienia będą składane na bieżąco, stosownie do zapotrzebowania zamawiającego i mogą odbiegać od podanych powyżej o 30%. Jednocześnie zamawiający informuje, iż w roku 2014 zakupił 196 biletów zagranicznych, w tym 6 biletów dla grup, oraz 12 biletów krajowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 630000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: narzędzia optymalizacji kosztów podróży
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrszekspirowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
Dodano: 2016-05-11 - Kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Muzeum Emigracji w Gdyni
Dodano: 2014-03-13 - kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
Dodano: 2014-01-21 - kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
Dodano: 2013-12-05 - Rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych na potrzeby Europejskiego Centrum Solidarności
Dodano: 2013-03-20 - kompleksowa obsługa dostawy biletów pasażerskich na połączenia lotnicze krajowe i zagraniczne
Dodano: 2013-02-14 - kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Nadbałtyckiego Centrum Kultury w Gdańsku
Dodano: 2013-01-29 - kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
Dodano: 2013-01-12 - kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
Dodano: 2011-09-01 - kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
Dodano: 2011-01-20