Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych

Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Skarszewska 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 5620600 , fax. (058) 5623650
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana
    ul. Skarszewska 7 7
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 5620600, fax. (058) 5623650
    REGON: 00029361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocborowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów opatrunkowych opisanych w Formularzach cenowych na dostawę materiałów opatrunkowych. będących załącznikami nr 2 od a do e do SIWZ (Zamówienie podzielone na 5 pakietów ) (ligniny, gazy, wata, opaski, przylepce, plastry, kompresy, taśmy chirurgiczne, siatki opatrunkowe, różnego rodzaju opatrunki, pieluchomajtki, podkłady higieniczne, podpaski, kremy ochronne, itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp - Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia zał. nr 3b do SIWZ b) aktualny odpis z rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp- zał. nr 5 (jeżeli Wykonawca nie jest wpisany do KRS) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia zał. nr 3a do SIWZ b) koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego , Zamawiający żąda: a) dokumentów potwierdzających przeprowadzenie oceny zgodności z określonymi dla tego wyrobu wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja zgodności EC lub certyfikat CE w zależności od klasy wyrobu), b) wpisu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (o ile wpis/zgłoszenie jest wymagany przepisami prawa - wyroby medyczne klasy I i II a których wytwórca ma siedzibę poza Polską, i które już zostały wprowadzone do obrotu w krajach członkowskich WE lub EFT - nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia do Rejestru). W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzenie spełniania w/w warunków zamawiający będzie żądał dołączenia do oferty: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3a do SIWZ 2/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia zał. nr 3b do SIWZ 3/ aktualny odpis z rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp - zał. nr 5 do SIWZ (oświadczenie jeżeli Wykonawca - osoba fizyczna -nie jest wpisany do KRS) 4/ dokumenty potwierdzające przeprowadzenie oceny zgodności z określonymi dla tego wyrobu wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja zgodności EC lub certyfikat CE w zależności od klasy wyrobu), 5/ wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (o ile wpis/zgłoszenie jest wymagany przepisami prawa - wyroby medyczne klasy I i II a których wytwórca ma siedzibę poza Polską, i które już zostały wprowadzone do obrotu w krajach członkowskich WE lub EFT - nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia do Rejestru). 6. koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocborowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach