Przetargi.pl
„KMP Gorzów Wlkp. ul. Kwiatowa 10, budowa strzelnicy ćwiczebnej wraz z zapleczem technicznym oraz budową nowego budynku na potrzeby CBŚP, BSW wraz z zagospodarowaniem terenu”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „KMP Gorzów Wlkp. ul. Kwiatowa 10, budowa strzelnicy ćwiczebnej wraz z zapleczem technicznym oraz budową nowego budynku na potrzeby CBŚP, BSW wraz z zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „KMP Gorzów Wlkp. ul. Kwiatowa 10, budowa strzelnicy ćwiczebnej wraz z zapleczem technicznym oraz budową nowego budynku na potrzeby CBŚP, BSW wraz z zagospodarowaniem terenu” na działkach oznaczonych: - nr ewid. 933 o powierzchni 8.289 m2 - nr ewid. 935 o powierzchni 2.884 m2, - nr ewid. 936 o powierzchni 10.649 m2, (teren zamknięty) - nr ewid. 939 o powierzchni 4.805 m2, (teren zamknięty) - nr ewid. 1225 o powierzchni 7.480 m2 - nr ewid. 949, 938 – projektowane przyłącza wodociągowe, budowa zjazdu, - nr ewid. 938, 1226, 1880 – projektowana kanalizacja teletechniczna, projektowana wewnętrzna linia energetyczna 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. budowę budynku administracyjno-biurowego dla potrzeb CBŚP, BSW wraz ze strzelnicę ćwiczebną, budynku warsztatowo-gospodarczego z myjnią samochodową budynku garażowego. Dokumentacja projektowa i STWiORB zawierają rozwiązania techniczne uwzględniające konstrukcję budynków, instalacje sanitarne w tym wodno- kanalizacyjnej, instalacji p/pożar. hydrantowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, przyłączy, instalacji elektrycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, linii kablowych zasilających wszystkie obiekty, rozdziału energii elektrycznej (tablic rozdzielczych, rozdzielnicy głównej), instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i kierunkowego, instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalacji napięcia gwarantowanego, połączeń wyrównawczych uziemiających, zasilaczy wydzielonej instalacji zasilającej urządzenia komputerowe, UPS, instalacji teleinformatycznej (okablowanie strukturalne, łączność bezprzewodowa WiFi, system telefonii IP), siłowni telekomunikacyjnej, oświetlenia zewnętrznego, instalacji radiowej (urządzeń radiowych, połączenia antenowego), instalacji telewizyjnej SMATV, instalacji elektronicznej ochrony obiektu terenu zewnętrznego (w tym system kontroli dostępu [SKD], system nadzoru telewizyjnego [SNTV], system sygnalizacji napadu i włamania [SSWiN]), system sygnalizacji alarmu pożarowego [SAP], system wideofonowy), instalacji audio – wideo, instalacji nagrywania fonii i wizji. Ponadto należy wykonać roboty budowlane polegające na: m.in.: wykonaniu zagospodarowania terenu tj. wjazdów na działki, ogrodzenia terenów z wydzieleniem stref bezpieczeństwa, dróg wewnętrznych, parkingów, chodników, montażu agregatu prądotwórczego wolnostojącego, wiaty śmietnikowej, przyłączy m.in.: energii elektrycznej, wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, odprowadzenie wód opadowych, kanalizacji teletechnicznej, oświetlenie terenu. a) zakres robót budowlanych dotyczący zagadnień związanych z zagospodarowaniem terenu obejmuje m. in.: rozbiórkę istniejącego budynku warsztatowego oraz wiat garażowo-magazynowych, budowę nowych miejsc parkingowych oraz wjazdów z dróg publicznych, elementy małej architektury oraz zakwalifikowanie drzew do wycinki, wykonanie wewnętrznej komunikacji pieszo – jezdnej, ogrodzenie terenu inwestycji, wykonanie nowych sieci sanitarne, elektrycznych i kanalizacji teletechnicznej, wykonanie terenów zielonych oraz wiatę śmietnikową. b) Zakres robót budowlanych dotyczący zagadnień związanych z budową budynku administracyjno-biurowego dla potrzeb CBŚP, BSW wraz ze strzelnicę ćwiczebną obejmuje m.in.: budowę budynku administracyjno – biurowego o parametrach: powierzchnia netto – 2.568,60 m2 , ilość kondygnacji – 3, strzelnica o pięciu stanowiskach strzeleckich, o długości 25 m przystosowaną do strzelań ze zmiennych linii ognia oraz do elektronicznego symulatora strzeleckiego. Na drugiej i trzeciej kondygnacji zlokalizowane są pomieszczenia administracyjno - biurowe dla potrzeb CBŚP, BSW. c) Zakres robót budowlanych dotyczący zagadnień związanych z budową budynku warsztatowo-gospodarczego z myjnią samochodową obejmuje m.in.: budowę budynku warsztatowo-gospodarczego z myjnią samochodową o parametrach: ilość kondygnacji – 2 powierzchnia netto 882,86 m2 . d) Zakres robót budowlanych dotyczących zagadnień związanych z budową budynku garażowego z wiatami obejmuje m.in.: budowę budynku garażowego z wiatami o parametrach: powierzchnia netto bud. garażowego – 537,54 m2, ilość kondygnacji – 1, pow. zabudowy wiat – 559,20 m2 e) Zakres robót nie objętych dokumentacją projektowa oraz STWiORB - objętych wynagrodzeniem umownym: - wykonanie robót malarskich wraz z robotami przygotowawczymi w pomieszczeniach znajdujących się w segmencie A i B KWP Gorzów Wlkp. o powierzchni użytkowej – 846,00 m2, obecnie zajmowanych przez CBŚP i BSW. Roboty malarskie należy wykonać po przekazaniu przez Wykonawcę Zamawiającemu nowobudowanego budynku administracyjno-biurowego dla potrzeb CBŚP, BSW wraz ze strzelnicę ćwiczebną do użytkowania; - wynoszenie i wnoszenie mebli, sprzętu komputerowego, szaf metalowych przed i po remoncie w pomieszczeniach obecnie użytkowanych przez CBŚP i BSW; - dostawa trzech kontenerów o pow. łącznej min. 55,00 m 2 celem zabezpieczenia pomieszczeń dla potrzeb magazynowych. Po zakończaniu robót budowlanych i przekazaniu obiektów do użytkowania kontenery staną się własnością Zamawiającego; - zorganizowanie i wykonanie przeniesienia i przewiezienia sprzętu, urządzeń i wyposażenia znajdujących się obecnie w użytkowanych pomieszczeniach magazynowych, wiatach i w innych obiektach ujętych do rozbiórki w związku z realizacją zadania będącego przedmiotem wniosku w ilości 30 ton z transportem na odległość 15 km; - z uwagi na fakt, że roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym należy zorganizować plac budowy w sposób który zapewni bezpieczne parkowanie samochodów służbowych i prywatnych (dot. pracowników i funkcjonariuszy KWP Gorzów Wlkp.). Należy uwzględnić wykonanie tymczasowego ogrodzenia terenu parkingu, przygotowanie tymczasowej nawierzchni szutrowej parkingów tj. wyrównanie terenu, uzupełnienie nierówności, plantowanie. Celem zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje trzy etapowe przekazywanie terenu pod budowę. Plan etapowego udostępnienia terenu pod budowę przez Zamawiającego uwzględniający miejsca tymczasowego parkowania został załączony do niniejszego wniosku i stanowi załącznik nr 85. Przekazanie poszczególnych terenów pod budowę uzależnione jest od zakończenia robót budowlanych na terenach udostępnionych w poszczególnych etapach; - wznowienie i oznaczenie granic działek. Przedmiotowa inwestycja posiada zatwierdzony projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę. 3. Uwaga: roboty budowlane prowadzone będą na obiekcie czynnym. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA ( zał. nr 10 do SIWZ). 5.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym „Harmonogramem rzeczowo – finansowym”. 6.Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 7.Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych. 9.Załącznik nr 9 do SIWZ – Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 10.Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna - po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiającym. 11.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących między innymi następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:  dekarskie, ciesielskie, malarskie, murarskie, posadzkarskie, stolarki budowlanej, dociepleniowe całego budynku, robót żelbetowych,  roboty sanitarne (budowa instalacji wod-kan, wentylacyjnej, CO i CWU, przyłącza sanitarne do budynku),  roboty elektryczne (budowa instalacji elektrycznej wewnętrznej i przyłączy energetycznych do budynku),  roboty telekomunikacyjne (budowa instalacji telekomunikacyjnych wewnętrznych i przyłączy telekomunikacyjnych do budynku),  roboty drogowe. Powyższy wymóg nie dotyczy więc np.: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; -zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 14. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 10 Projektu umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 36-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 36 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 15. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 16. Wynagrodzenie Wykonawcy, będzie wypłacane w płatnościach częściowych (zgodnie z zasadami określonymi w §8 Projektu umowy, zał. nr 9 do SIWZ), na rachunek wskazany na fakturze.: a) faktura za I etap przedmiotu umowy do wysokości limitu 2017r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tego etapu przedmiotu umowy potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, b) faktury za II etap przedmiotu umowy łącznie do wysokości limitu 2018r. wystawione na podstawie protokołów odbiorów częściowych zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym. c) faktury za III etap przedmiotu umowy łącznie do wysokości limitu 2019r. wystawione na podstawie protokołów odbiorów częściowych zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym. d) faktury za IV etap przedmiotu umowy łącznie do wysokości limitu 2020r. wystawione na podstawie protokołów odbiorów częściowych i końcowego zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym. 17. Termin płatności – 30 dni kalendarzowych od daty doręczenia faktury VAT Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagana kwota wadium (do 3% wartości zamówienia netto) wynosi: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 - DO OFERTY ZALECA SIĘ ZAŁĄCZYĆ KSEROKOPIĘ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYĆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK Z WYJĄTKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJĄCYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEŃ BANKU. 7. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., za pośrednictwem Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych. - KSEROKOPIĘ DOKUMENTU WADIUM ZALECA SIĘ DOŁĄCZYĆ DO SKŁADANEJ OFERTY, POTWIERDZONĄ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM WRAZ Z PODPISEM LUB PARAFKĄ WYKONAWCY. 8. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. 9. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy P.z.p. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p.): a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy); c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. (art. 46 ust. 4a ustawy P.z.p.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ), b) przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo, określające zakres czynności, do których jest umocowany; Uwaga: Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) - oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt XIII ppkt 1 lit. b) SIWZ); Uwaga: - Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółka cywilna) - upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: - Dokument Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ) zobowiązanie jest wymagane tylko jeśli dotyczy, f) dokument potwierdzający wniesienie wadium; g) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 5, 6, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt g dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. h) w celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt h dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej, w takim zakresie, w jakim wykazuje on spełnienie warunków udziału w postępowaniu i) w przypadku gdy Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej (o której mowa w pkt 2 poniżej) może złożyć, wraz z ofertą, oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach