Biuro Festiwalowe Impart 2016 ogłasza przetarg
- Adres: 50-451 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 39-41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 343 29 62 , fax. 71 343 29 62
- Data zamieszczenia: 2013-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Festiwalowe Impart 2016
ul. Komuny Paryskiej 39-41 39-41
50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 343 29 62, fax. 71 343 29 62
REGON: 02190758300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania reklamowa VII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Dialog - Wrocław na nośnikach typu billboard - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonawca przeprowadzi kampanię reklamową VII Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Dialog - Wrocław na 100 nośnikach typu billboard w terminie 1 - 30 września 2013r., w tym:1) przygotuje do druku i wydrukuje niezbędną ilość ( min. 110 sztuk ) plakatów w formacie 5,04 x 2,38 m na papierze billboardowym ( offset, np. typu Blue Back Side ok. 120g/m2 lub innym materiale dostosowanym do nośnika ) w pełnym kolorze ( 4 + 0 ) zgodnie z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego w formie elektronicznej, 2) zapewni 100 sztuk powierzchni reklamowych dla druków wielkoformatowych typu billboard o powierzchni 12,00 m2 (5,04 x 2,38 m ) i dokona montażu wydrukowanych plakatów na uzgodnionych przez strony nośnikach dla następujących lokalizacji: a) Wrocław - 35 sztuk, b) Warszawa - 40 sztuk, c) Wałbrzych - 10 sztuk, d) Legnica - 10 sztuk, e) Opole - 5 sztuk rozmieszczonych w różnych dzielnicach wymienionych miast. 2. Zamawiający przewiduje rozliczenie realizacji przedmiotu zamówienia w formie częściowego barteru w świadczeniach promocyjno-reklamowych na rzecz Wykonawcy. Wartość świadczeń Zamawiającego wynosi 25.000,00 zł brutto. Wzajemne wierzytelności pieniężne wynikające z realizacji umowy w ramach niniejszego zamówienia zostaną rozliczone w formie kompensaty, z wyłączeniem zapłaty kwoty stanowiącej saldo ceny ofertowej Wykonawcy i wartości świadczeń promocyjno - reklamowych Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia, opis świadczeń promocyjno - reklamowych Zamawiającego zawarty jest w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-03-07Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb spektakli premierowych _Poławiacze pereł_ oraz _Tosca _
- Dodano: 2016-03-03Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej (usługa obejmuje montaż, ekspozycję wraz z obsługą i demontaż) na nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej zgodnie z wymogami Zamawiającego. Kampania reklamowa będzie dotyczyć premiery megawidowiska Opery Wrocławskiej- Hiszpańska noc z Carmen- Zarzuela Show, które odbędzie się na Stadionie Wrocław w dniu 18.06.2016 r
- Dodano: 2015-10-21Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 60 nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
- Dodano: 2015-08-27Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 20 nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
- Dodano: 2015-06-12USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Dodano: 2015-04-15Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki
- Dodano: 2015-03-05Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośniku typu frontlight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
- Dodano: 2015-03-04Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 235 nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej
- Dodano: 2015-03-02Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na łącznie 23 nośnikach typu billboard, citylight i wielki format dla potrzeb Opery Wrocławskiej
- Dodano: 2015-02-06USŁUGI W ZAKRESIE EKSPOZYCJI REKLAMY NA POTRZEBY WYDARZEŃ ORGANIZOWANYCH PRZEZ WP HALA LUDOWA Sp. z o.o. we Wrocławiu.