Przetargi.pl
Etap I - Remont budynku magazynowego nr 69 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa. Etap II - Przebudowa budynku magazynowego nr 69 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa - postępowanie nr 69/RB

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 321600 , fax. 261 321689
  • Data zamieszczenia: 2015-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 321600, fax. 261 321689
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziolsztyn.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Etap I - Remont budynku magazynowego nr 69 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa. Etap II - Przebudowa budynku magazynowego nr 69 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa - postępowanie nr 69/RB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku magazynowego nr 69 dla potrzeb Składu Olsztyn Jednostki Wojskowej 4226 Warszawa polegająca na wykonaniu robót budowlanych: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; wykonanie izolacji ścian zewnętrznych; wykonanie płyt, stóp i ław fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych; wykonanie ścian fundamentowych, ścian nadziemnych, nadproży, słupów, ścian i stropów żelbetowych; wykonanie wzmocnienia stropów konstrukcją stalową; wykonanie konstrukcji dachu; wykonanie posadzek; wykonanie tynków i malowania; zakup, dostawa i montaż stolarki drzwiowej i okiennej; zakup, dostawa i montaż Windy GMV GPL 4.2 wraz z dokonaniem odbioru; wykonanie nowych nawierzchni; wykonanie opaski wokół budynku; wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej; roboty demontażowe instalacji sanitarnych; wykonanie przyłącza wodociągowego; wykonanie próby szczelności, dezynfekcji, płukania przyłącza wodociągowego; wykonanie przyłącza i próby szczelności kanalizacji sanitarnej; wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej; wykonanie instalacji wodociągowej; wykonanie próby szczelności, płukania i dezynfekcji instalacji wodociągowej; wykonanie instalacji hydrantowej; wykonanie próby szczelności, płukania i dezynfekcji instalacji hydrantowej; wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej; wykonanie instalacji grzewczej; roboty demontażowe Złącza Kablowego; wykonanie Złącza Kablowego; wykonanie Rozdzielnicy Głównej i Tablic Piętrowych; wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego, instalacji oświetleniowej, gniazd wtyczkowych i WLZ; wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych; wykonanie systemu oddymiania; wykonanie ocieplenia ścian płytami styropianowymi; wykonanie obróbek blacharskich; wykonanie elewacji; wykonanie ścian z bloków SILKA M18; wykonanie ścian działowych, tynków i malowania; wykonanie betonowego podestu zbrojonego włóknami stalowymi i polipropylenowymi; wykonanie posadzki, ocieplenia ścian płytami z wełny mineralnej, ocieplenia sufitu podwieszanego; wykonanie obróbek blacharskich; wykonanie studni rewizyjnej instalacji kanalizacji sanitarnej; wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń socjalnych, magazynów, węzła cieplnego; wykonanie instalacji c.o., wykonanie próby szczelności, płukania instalacji c.o., wykonanie instalacji klimatyzacji; wykonanie próby szczelności instalacji freonowych, urządzeń chłodniczych; wykonanie instalacji zasilającej urządzenia w serwerowni oraz szafy klimatyzacyjne; wykonanie instalacji zasilającej urządzenia w węźle c.o.; wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, instalacji połączeń wyrównawczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 480 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego - pok. 24 w siedzibie Zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziolsztyn.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach