Przetargi.pl
DRUK MIESIĘCZNIKA GŁOS ZIEMI OŚWIĘCIMSKIEJ

Oświęcimskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Śniadeckiego 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8422575, 84244 61, 8424463 , fax. 033 8422575, 84244 61, 8424463
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświęcimskie Centrum Kultury
    ul. Śniadeckiego 24 24
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8422575, 84244 61, 8424463, fax. 033 8422575, 84244 61, 8424463
    REGON: 35718462100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ock.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DRUK MIESIĘCZNIKA GŁOS ZIEMI OŚWIĘCIMSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Format: 280x410mm 2.Papier offsetowy: 45 g na cm2 3.Kolor: 4+4 4.Objętość: standardowo 16 stron, z możliwością okazjonalnego zwiększenia objętości 5.Nakład: standardowo 16.000 egzemplarzy, z możliwością okazjonalnego zwiększenia nakładu 6.Częstotliwość publikacji: raz w miesiącu - wg harmonogramu określonego przez redakcję - szczegółowy termin wydania każdego numeru będzie ustalany e-mailem lub faxem najpóźniej 7 dni przed terminem odbioru gazety. 7.Przekazanie materiałów do druku: Zlecający przekaże Wykonawcy złożoną gazetę, poprzez serwer ftp, w postaci kolumn, w formie pliku PDF na 3 dni przed terminem odbioru gazety. 8.Wykonawca wykonuje: druk gazety oraz dostarcza nakład, w paczkach po 200 sztuk, na adres siedziby Zamawiającego. 9. Zamówienie obejmuje: 12 wydań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - rozdz. II pkt. A5 specyfikacji - na podstawie złożonego oświadczenia oraz wyciągu z rejestru działalności gospodarczej. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- na podstawie złożonego oświadczenia, - Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu druków. Ocena dokonana zostanie na podstawie przedłożonych 2 sztuk wykonanych zamówień o parametrach zbliżonych do zamawianego oraz wykazu wykonania usług parametrami zbliżonymi do zamawianego. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty -załącznik nr 1 2. Wykaz ważniejszych usług zbliżonych parametrami do przedmiotu zamówienia, zrealizowanych w ostatnich dwóch latach, 3. 2 szt. zrealizowanych zamówień o parametrach zbliżonych do zamawianego. 4. Podpisane oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust.1 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z Podwykonawcy, do oświadczenia dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ock.org.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach