Urząd Gminy Łukowica ogłasza przetarg
- Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica 334
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3301521 , fax. 018 3335411
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łukowica
Łukowica 334 334
34-606 Łukowica, woj. małopolskie
tel. 018 3301521, fax. 018 3335411
REGON: 00054750800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystryvucji energii elektrzycznej dla budynków i obiektów Urzędu Gminy ŁUKOWICA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostwa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru - określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ tj. budynków i obiektów UG zlokalizowanych na terenie Gminy Łukowica. 2. Planowane zużycie energii elektrycznej w o0kresie 12 miesięcy: 470 000 kWh, z czego w taryfie dziennej ok. 292 000 kWh, w taryfie nocnej ok. 178 000 kWh. 3. Ilość punktów poboru: 15 budynków, 45 punktów poboru (stacji przyłączeniowych) oswietlenia ulicznego dla 275 punktów świetlnych. 4. Moc wszystkich punktów 183kWh. 5. Grupa taryfowa dla 15 punktów poboru C 11, dla 45 punktów poboru C 12b. 6. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 7. Szacunkowa ilość dostartczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy - 12 miesięcy 470 000 kWh. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 401000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy, 1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.4. posiadają zawartą umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działajacym na terenie, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1.żaden z wykonawców nie może popdlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy, 2.2. warunki określone w ust.1 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza ternem Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzajace odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadlości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oswiadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższy dokument musi być wystawiony z zachowaniem terminów, o których mowa w ust.2. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust.1-5 potwierdzajace, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 7. Oswiadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę na warunki zawarte w SIWZ. 8. Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii. 9. Pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawców działających wspólnie w postępowaniu i zawarcia umowy objetej przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. 10. Informacja banku lub spółdzielczeuj kasy oszczędnościwo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego energochłonnego( rtęciowego) na oświetlenie energooszczędne typu LED na terenie miasta Miechów
Dodano: 2016-04-05 - Remont oświetlenia ulicznego w centrum wsi Bukowska Wola oraz budowa oświetlenia ulicznego w centrum wsi Kamieńczyce oraz Komorów wraz z budową peronu do obsługi trasy rowerowej
Dodano: 2015-01-08 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH GMINY KROŚCIENKO N.DUNAJCEM, ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY KROŚCIENKO N.DUNAJCEM
Dodano: 2011-09-27 - Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla budynków i obiektów Urzędu Gminy ŁUKOWICA
Dodano: 2009-11-20 - Zakup energii elektrycznej wraz z dystrybucją do lokali urzędów pocztowych usytuowanych na terenie działania WOI Kraków-Województwo
Dodano: 2009-11-18 - Przedmiotem zamówienia jest ciągła i niezakłócona dostawa energii elektrycznej w szacunkowej ilości 280 000 kWh. wraz z kompleksową usługą polegającą na przesyłaniu i dystrybucji energii elektrycznej do budynków Teatru Bagatela w Krakowie zlokalizowanych
Dodano: 2009-04-17