Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Droga z odwodnieniem i oświetleniem ul. Gdańska, ul. Łokietka, ul. Kwiatowa - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest etap I budowy drogi oraz parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Droga z odwodnieniem i oświetleniem ul. Gdańska, Łokietka, Kwiatowa. 1.2 Etap I obejmuje : - wykonanie projektowanej drogi od km 0+208,8 do km 0+240,0 - wykonanie włączenia projektowanej drogi do ul. Gdańskiej - wykonanie na odcinku drogi dwóch latarni ulicznych L86 i L85 -wykonanie tymczasowego zasilania latarni z najbliższej latarni zlokalizowanej w ul. Gdańskiej - wykonanie pełnego zakresu prac związanego w wykonaniem parkingów i ciągów pieszych w rejonie ul. Łokietka wraz z odwodnieniem i oświetleniem. - wykonanie oznakowania. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie zagospodarowania terenu aneks, dołączonych do SIWZ. UWAGA: 3. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko etap I inwestycji, natomiast dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania, dlatego w pierwszej kolejności należy zapoznać się z przedmiarami oraz projektem zagospodarowania etap I. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.2 zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 500 000 zł brutto, polegającej na budowie drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem. 1.3 dysponują do kierowania robotami budowlanymi pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego - 1 w branży drogowej, 1 w branży sanitarnej oraz 1 w branży elektrycznej. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1, 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2, 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 500 000 zł brutto, polegającej na budowie polegającej na budowie drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3, 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownicy robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - 1 w branży drogowej, 1 w branży sanitarnej oraz 1 w branży elektrycznej - załącznik Nr 4 - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, 5a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik Nr 5, UWAGA: Jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej Załącznik Nr 5 . Jeżeli wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=50088
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27