Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego budynków gospodarczych DPS w Ziębicach przy ul. Kościelnej nr 10, 12

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Kościelna 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8191393 , fax. 074 8190984
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Kościelna 12 12
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8191393, fax. 074 8190984
    REGON: 00031661900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsziebice.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego budynków gospodarczych DPS w Ziębicach przy ul. Kościelnej nr 10, 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana pokrycia dachowego papowego na papę termozgrzewalną - wymianę obróbek blacharskich - wymiana rynien i rur spustowych - częściowa wymiana deskowania dachu - częściowa wymiana krokwi zwykłych - częściowa wymiana murłaty - rozbiórka komina - częściowe przymurowanie komina - wymiana okien drewnianych na okna PCV - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na drzwi metalowe ogniowe o odporności EI 30 - wywóz i utylizacja papy - wywóz gruzu z rozbiórki kominów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o wartości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych - na czas związania ofertą).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej, według zasady spełnia/nie spełnia. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 ustawy pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - ważność dokumentu winna być potwierdzona przez organ wystawiający taki dokument - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 kserokopia uprawnień budowlanych Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa; 2.3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 50% ceny złożonej oferty brutto zwierające min. informacje takie jak: zakres robót, wartość i termin ich realizacji - wzór druku wykazu w załączeniu do SIWZ; 2.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.5 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.6 aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. 2.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 ppkt 2.1, 2.4 i 2.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.8 Dokumenty, o których mowa w ust. 2 ppkt 2.7 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowanie o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 ppkt 2.7 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: www.dpsziebice.republika.pl Dom Pomocy SpołecznejUl. Kościelna 12 57-220 Ziębicach Tel. (074) 81 91 393 fax (074) 81 90 984

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsziebice.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach