Przetargi.pl
Dożywianie uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół Publicznych w Dobrzanach w latach 2014 - 2015

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2014-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół Publicznych w Dobrzanach w latach 2014 - 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych, polegających na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków obiadowych (dwudaniowych) dla uczniów Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Dobrzanach, jak również przygotowywanie i wydawanie śniadań, obiadów i podwieczorków dla dzieci w wieku przedszkolnym, wskazanych przez Kierownika Gminnego Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrzanach oraz Zamawiającego wraz z dzierżawą pomieszczeń stołówki w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach, przy ul. Mickiewicza 43. 1. Miejsce świadczenia usług: 1) przygotowanie posiłków - wydzierżawiona kuchnia w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach, przy ul. Mickiewicza 43, 2) wydawanie posiłków - stołówka szkolna w budynku Zespołu Szkól Publicznych w Dobrzanach, przy ul. Mickiewicza 43. 2. Godziny wydawania posiłków, objętych dożywianiem Wykonawca uzgodni z Dyrektorem Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usług objętych przedmiotem zamówienia, w dniach nauki szkolnej i innych dniach pobytu uczniów w szkole, a w pozostałe dni takie jak np. ferie po wcześniejszych ustaleniach z Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrzanach oraz Zamawiającym. 4. Zamawiający podaje do wiadomości Wykonawcy, że średnia liczba korzystających z dożywiania wynosi około 150 uczniów Gimnazjum i Szkoły Podstawowej oraz 60 dzieci w wieku przedszkolnym w miesiącu. Ilość korzystających z dożywiania jest zmienna i nie zależy od Zamawiającego. 5. Wysokość dziennej stawki żywieniowej na jeden posiłek (dwudaniowy) ustalono na kwotę min. 4,20 zł. netto (tzw. wsad do kotła). 6. Wysokość dziennej stawki żywieniowej na posiłki (śniadanie, obiad i podwieczorek) dla dzieci w wieku przedszkolnym ustalono na kwotę min. 4,85 zł. netto (tzw. wsad do kotła). 7. Wykonawca będzie własnymi siłami przygotowywał i wydawał posiłki, a Zamawiający z tytułu wykonania usług będących przedmiotem zamówienia będzie pokrywał koszty związane z przygotowaniem i wydaniem posiłków w kwocie zaoferowanej przez Wykonawcę wybranym w drodze przetargu nieograniczonego. 8. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cateringu. Wszystkie posiłki muszą być przygotowywane w kuchni Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach. 9. Wykonawca usługi, na podstawie kalkulacji własnej, może dokonać sprzedaży obiadów innym osobom (nie dotyczy uczniów) nie objętym niniejszym zamówieniem (nauczycielom, pracownikom, itp.). 10. Wykonawca jest zobowiązany również do sprzedaży obiadów uczniom nie objętym niniejszym zamówieniem w cenie równej, jaką podał w ofercie (samodzielnie wykupującym obiady). 11. Przygotowywane przez Wykonawcę posiłki, objęte niniejszym zamówieniem, muszą być zgodne z obowiązującymi normami żywieniowymi, a także przynajmniej 3 razy w tygodniu powinny składać się z dania mięsnego, surówki i kompotu. 12. Wartość energetyczna całego posiłku nie może być mniejsza niż 880 kcal, tj. 40% całodziennego zapotrzebowania energetycznego przyjętego średnio dla dzieci szkolnych (2200 kcal). Posiłek powinien zawierać wszystkie zalecane składniki pokarmowe potrzebne do rozwoju życia i zachowania zdrowia. 13. Po upływie 2 miesięcy dożywiania Zamawiający może wykonać ocenę laboratoryjną posiłku. 14. Zamawiający zastrzega sobie wgląd do jadłospisów dziennych. 15. W celu wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych w Dobrzanach odrębną umową wydzierżawi Wykonawcy pomieszczenia stołówki w stanie technicznym i sanitarnym umożliwiającym przygotowanie i spożycie posiłku przez uczniów. 16. W trakcie trwania zamówienia Dyrektor szkoły może zlecić Wykonawcy zmianę pomieszczenia (na terenie szkoły) wydawania posiłków dla dzieci przedszkolnych. 17. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia kosztów czynszu, podatku od nieruchomości, opłat za energię elektryczną, wodę i ścieki, wywóz odpadów stałych (opłata za zagospodarowanie odpadów) i CO - 6% miesięcznych kosztów energii cieplnej i innych kosztów związanych z prowadzeniem stołówki. 18. Wykonawca doposaży na własny koszt w naczynia i inne niezbędne materiały do prowadzenia stołówki. 19. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości i porządku na terenie stołówki, zgodnie z wymogami odpowiednich służb, a pomieszczenia i urządzenia przekaże w stanie określonym w umowie. 20. Przy wyliczaniu ceny wykonawca przyjmuje do wiadomości, że średnie roczne koszty wykonywania usługi objętej zamówieniem (media, czynsz, podatek od nieruchomości, wywóz odpadów) wynoszą 43.500,00 zł brutto. 21. Zamawiający podaje, że wartość przedmiotu zamówienia została ustalona według następujących zasad: 400 dni żywieniowych x 150 uczniów x kwota jednego posiłku + 400 dni żywieniowych x 60 dzieci w wieku przedszkolnym x kwota jednego śniadania, obiadu i podwieczorku. 22. Zamawiający informuje, że wśród dzieci przedszkolnych znajduje się grupa 25 osób objęta projektem pn. Fantastyczny świat przedszkolaków w gminie Dobrzany współfinansowanym ze środków EFS POKL. Wykonawca będzie zobowiązany dla tej grupy dzieci wystawić odrębną fakturę na płatnika, którym jest Gmina Dobrzany - Zespół Szkół Publicznych w Dobrzanach ul. Mickiewicza 43, NIP 854-21-86-525
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, nr konta PKO BP SA, oddział Stargard Szczeciński 441020 4867 0000 1302 0007 9913, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.01.2014r. do godziny 09:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii razem z ofertą. 7. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach