Przetargi.pl
Dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu - przygotowanie posiłków wraz z dostawą (Część I) oraz dożywianie uczniów Szkoły Podstawowej w Dunkowej, Szkoły Podstawowej w Czatkowicach, Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku i Gimnazjum we Wróblińcu - przygotowanie posiłków wraz z dostawą (Część II)

Ośrodek Pomocy Społecznej w Miliczu ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3841349 , fax. 71 3841119
  • Data zamieszczenia: 2014-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Miliczu
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3841349, fax. 71 3841119
    REGON: 00595374000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka orgaznizacyjna Gminy Milicz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu - przygotowanie posiłków wraz z dostawą (Część I) oraz dożywianie uczniów Szkoły Podstawowej w Dunkowej, Szkoły Podstawowej w Czatkowicach, Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku i Gimnazjum we Wróblińcu - przygotowanie posiłków wraz z dostawą (Część II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ I CZĘŚĆ I: Przygotowanie, dostawa i wydawanie jednego gorącego posiłku jednodaniowego dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu. CZĘŚĆ II: Przygotowanie, dostawa i wydawanie jednego gorącego posiłku typu drugiego dania dla dzieci uczących się w Szkole Podstawowej w Dunkowej, w Szkole Podstawowej w Czatkowicach, w Szkole Podstawowej w Nowym Zamku i w Gimnazjum we Wróblińcu. Wymagania odnoszące się do części I zamówienia: 1. Na jeden gorący posiłek dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu składa się: - Zupa (minimum 500 ml) z obowiązkową wkładką (min. 100 g) i pieczywem (min. 100 g) - maksymalnie cztery dni w tygodniu, - Danie mięsne - co najmniej jeden dzień w tygodniu z wyjątkiem piątku. W skład ZUPY wchodzą n/w produkty: - Porcje rosołowe, - Warzywa, - Zielenina (koperek, pietruszka, szczypiorek), - Przyprawy (sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa warzywna), - Wkładka: kiełbasa, parówka, jajko w ilości min. 100 g (jajka nie częściej niż 2 razy w miesiącu). W skład dania MIĘSNEGO wchodzą: - Ziemniaki (200 g), kasze, makaron lub ryż (100 g), - Porcja mięsa (tj. np. kotlet drobiowy, wieprzowy, mielony) lub ryby (200 g), - Tłuszcze, - Surówki warzywne (100 g), - Kompot lub napój (200 ml). 2. Zamówienie przewiduje około 7.800 posiłków - dla około 40 osób przez około 195 dni. Liczba osób dożywianych może ulec zmianie. 3. Minimalna liczba podopiecznych, dla których wydany będzie posiłek wynosi 10 osób. 4. Posiłki muszą być urozmaicone, przygotowywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 5. Posiłki mają być wydawane i spożywane w pomieszczeniu (zgodnie z definicją słownikową - części budynku o określonym przeznaczeniu) zapewnionym przez Wykonawcę, które znajdować się ma terenie miasta Milicz (centrum), w odległości do 1000 m od siedziby PKS w Miliczu. 6. Lokalizacja takiego pomieszczenia powinna zapewniać samodzielny dostęp osobom uprawnionym, w tym osobom mającym problemy z poruszaniem się. 7. W pomieszczeniu przeznaczonym do spożywania posiłków powinna znajdować się odpowiednia ilość miejsc siedzących przeznaczonych do spożywania posiłków. 8. Stan pomieszczenia powinien być zgodny z wymogami sanitarnymi. 9. Posiłki mają być wydawane w dni nauki szkolnej w porze obiadowej (w godzinach 12:00-15:00). Dokładne godziny dostarczenia i wydawania posiłków zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 10. Jeżeli posiłki nie będą przygotowywane na miejscu, tj. w miejscu wydawania i spożywania, Wykonawca jest zobowiązany przewozić posiłki dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu w specjalnie do tego dostosowanym samochodzie spełniającym wszelkie wymogi sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 11. Wykonawca jest zobowiązany przewozić posiłki w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 12. Posiłki wydawane będą w naczyniach jednorazowych. Naczynia i sztućce jednorazowe zapewnia Wykonawca. Koszt jednorazowych naczyń i sztućców musi być wkalkulowany w cenę posiłku. 13. Ilość dostarczanych porcji posiłków będą określać wykazy zawierające imię i nazwisko podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu, sporządzone przez Zamawiającego i dostarczane w uzgodniony sposób Wykonawcy. 14. Posiłki wydawane będą osobom uprawnionym na podstawie miesięcznych kart (bloczków) przygotowanych przez Wykonawcę i wydanych uprawnionym do skorzystania z posiłku podopiecznym Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania uprawnionym kart (bloczków) w terminie, który umożliwi uprawnionym skorzystanie z nich w każdym dniu, w którym przysługuje im uprawnienie do posiłku. 15. Osoba uprawniona do korzystania z posiłków, po otrzymaniu z Ośrodka Pomocy Społecznej decyzji administracyjnej przyznającej jej takie prawo po spełnieniu odpowiednich warunków ustawowych, zgłosi się po bloczek do Wykonawcy, kwitując jego odbiór własnoręcznym podpisem. 16. Każda karta (bloczek) zawierać musi ponumerowane odcinki, których liczba odpowiada liczbie dni danego miesiąca, w których wydawane są posiłki. 17. W przypadku zmiany liczby uprawnionych do dożywiania osób, Zamawiający powiadomi Wykonawcę 1 dzień przed zaistniałą zmianą. Powiadomienie nastąpi w ustalony sposób (telefonicznie, pocztą elektroniczną). 18. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu tygodnia. 19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji niniejszego zadania. 20. Zamawiający ma prawo kontroli Wykonawcy w trakcie realizacji zadania. 21. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie w okresach miesięcznych z dołu, na podstawie prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 22. W fakturze VAT, o której mowa w pkt 21, wystawionej w terminie do 5 dnia następnego miesiąca, Wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę wydanych w ciągu miesiąca posiłków oraz ich łączny koszt. Do faktury VAT Wykonawca zobowiązany jest załączyć listę uprawnionych podopiecznych Zamawiającego, którzy skorzystali z posiłku, ze wskazaniem liczby dni, w których skorzystali oni z posiłku. Wymagania odnoszące się do części II zamówienia: 1. Na jeden gorący posiłek dla dzieci w Szkole Podstawowej w Dunkowej, w Szkole Podstawowej w Czatkowicach, w Szkole Podstawowej w Nowym Zamku i w Gimnazjum we Wróblińcu składa się: drugie danie mięsne - minimum 3 razy w tygodniu i drugie danie bezmięsne - maksymalnie 2 razy w tygodniu (w tym obowiązkowo w piątek) oraz kompot lub napój. W skład potraw wchodzą: 1) Drugie danie MIĘSNE: - Ziemniaki (200 g), kasze, makaron lub ryż (100 g), - Porcja mięsa (tj. np. kotlet drobiowy, wieprzowy, mielony) lub ryby (200 g), - Tłuszcze, - Surówki warzywne (100 g), - Kompot lub napój (200 ml). 2) Drugie danie BEZMIĘSNE: - Pierogi ruskie (200 g), makaron z serem, naleśniki, placki, łazanki (400 g), - Kompot lub napój (200 ml). 2. Zamówienie przewiduje około 7.400 posiłków - dla około 40 uczniów przez około 185 dni. Liczba dożywianych uczniów może ulec zmianie. 3. Posiłki będą dostarczane i wydawane w n/w placówkach: - Szkoła Podstawowa w Dunkowej, Dunkowa 1, 56-300 Milicz, -Szkoła Podstawowa w Czatkowicach, Czatkowice, ul. Szosowa 2, 56-300 Milicz, - Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku, Nowe Grodzisko 9, 56-300 Milicz, - Gimnazjum we Wróblińcu, Wróbliniec 24, 56-300 Milicz. 4. Przewidywana liczba dożywianych uczniów w szkołach wynosi około 40 uczniów, w rozbiciu na poszczególne szkoły: - Szkoła Podstawowa w Dunkowej - około 16 uczniów, - Szkoła Podstawowa w Czatkowicach - około 5 uczniów, - Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku - około 5 uczniów, - Gimnazjum we Wróblińcu - około 14 uczniów. 5. Minimalna liczba uczniów, dla których przywieziony i wydany będzie posiłek wynosi: - Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 3 uczniów, - Szkoła Podstawowa w Czatkowicach - 3 uczniów, - Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku - 3 uczniów, - Gimnazjum we Wróblińcu - 3 uczniów. 6. Posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 7. Wykonawca jest zobowiązany przewozić posiłki dla uczniów w specjalnie do tego dostosowanym samochodzie spełniającym wszelkie wymogi sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 8. Wykonawca jest zobowiązany przewozić posiłki w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 9. W cenę usługi wliczone są wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w szczególności koszt przygotowania posiłku, koszt naczyń i sztućców jednorazowych używanych przy realizacji zamówienia, koszt dowozu i wydawania posiłków. 10. Posiłek powinien być dostarczony do szkół ciepły - temperatura posiłków: od 50 st. C do 60 st. C. 11. Wykonawca jest zobowiązany wydawać posiłki w szkole w specjalnie do tego przeznaczonym pomieszczeniu (klasie) znajdującym się w budynku szkoły w naczyniach jednorazowych, których koszt wkalkulowany jest w cenę posiłku. 12. Stan pomieszczenia powinien być zgodny z wymogami sanitarnymi. 13. Posiłki mają być wydawane w dni nauki szkolnej w porze obiadowej (g. 11:00 - 14:00). Godziny dostarczania i wydawania posiłków mają być zgodne z rozkładem zajęć lekcyjnych (przerwa). Dokładne godziny dostarczenia i wydawania posiłków zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 14. Ilość porcji posiłków w poszczególnych szkołach będą określać wykazy z poszczególnych szkół, zawierające nazwisko i imię ucznia. 15. Wykazy uczniów będą sporządzone przez Zamawiającego i dostarczane w uzgodniony sposób Wykonawcy. 16. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2-dniowym. 17. Posiłki wydawane będą na podstawie miesięcznych kart (bloczków) przygotowanych przez Wykonawcę i wydanych uprawnionym do skorzystania z posiłku uczniom szkół. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania uprawnionym kart (bloczków) w terminie, który umożliwi uprawnionym skorzystanie z nich w każdym dniu, w którym przysługuje im uprawnienie do posiłku. 18. Każda karta (bloczek) zawierać musi ponumerowane odcinki, których liczba odpowiada liczbie dni danego miesiąca, w których wydawane są posiłki. 19. W przypadku zmiany liczby uprawnionych do dożywiania osób, Zamawiający powiadomi Wykonawcę 1 dzień przed zaistniałą zmianą. Powiadomienie nastąpi w ustalony sposób (telefonicznie, pocztą elektroniczną). 20. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu tygodnia. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji niniejszego zadania. 22. Zamawiający ma prawo kontroli Wykonawcy w trakcie realizacji zadania. 23. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie w okresach miesięcznych z dołu, na podstawie prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 24. W fakturze VAT, o której mowa w pkt 23, wystawionej w terminie do 5 dnia następnego miesiąca, Wykonawca zobowiązany jest wskazać liczbę wydanych w ciągu miesiąca posiłków oraz ich łączny koszt. Do faktury VAT Wykonawca zobowiązany jest załączyć listę uprawnionych uczniów Zamawiającego, którzy skorzystali z posiłku, ze wskazaniem liczby dni, w których skorzystali oni z posiłku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach