Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Wolanów w roku szkolnym 2013/2014

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-625 Wolanów, Ul. Radomska 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 618 60 20 , fax. 48 618 79 41
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolanowie
    Ul. Radomska 20 20
    26-625 Wolanów, woj. mazowieckie
    tel. 48 618 60 20, fax. 48 618 79 41
    REGON: 67285898100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Wolanów w roku szkolnym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dożywianiu dzieci w szkołach na terenie gminy Wolanów w roku szkolnym 2013/2014 -usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu gorących posiłków w celu dożywiania dzieci uprawnionych na podstawie decyzji Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolanowie. W PSP w Mniszku, w PSP w Bieniędzicach i w PSP w Sławnie usługa nie obejmuje wydawania posiłków(wydawanie posiłków szkoły te zorganizują we własnym zakresie). 2) Planowana liczba dożywianych dzieci w poszczególnych szkołach jest następująca: a) Zespół Szkół Ogólnokształcących Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Wolanowie w tym: - Publiczne Gimnazjum w Wolanowie liczba uczniów - 80 - Publiczna Szkoła Podstawowa w Wolanowie liczba uczniów - 110 b)Publiczna Szkoła Podstawowa Mniszku liczba uczniów - 70 c)Publiczna Szkoła Podstawowa w Sławnie liczba uczniów - 30 d) Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieniędzicach liczba uczniów - 30 3) Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 16 września 2013r.do 20 czerwca 2014r. Usługa nie będzie świadczona w okresie przerw w nauce (ferie zimowe, wakacje, przerwy świąteczne itp.). d)Szacunkowa ilość posiłków w roku szkolnym 2013 /2014 - 56320 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby posiłków do wysokości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od wydanych decyzji maksymalnie o 50%. Zmniejszenie ilości posiłków nie może stanowić dla Wykonawcy podstawy do odmowy wykonania umowy lub jej części, a Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługę zgodnie z zapotrzebowanym zamówieniem w tym zakresie i rozliczać w oparciu o stawki ceny jednostkowej wykazanej w ofercie. 4) Wykonawca będzie dostarczać posiłki bezpośrednio do miejsca wyznaczonego na spożywanie posiłków w poszczególnych szkołach wymienionych w pkt.2 własnym transportem (samochód spełniający wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności), na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). Wykonawca zobowiązany jest dbać o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. 5) Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. 6) Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów ( również transportu , naczyń jednorazowych i wydawania) dla okresu wykonania zamówienia. 7) Produkcja, przechowywanie i dostarczanie posiłków powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno- sanitarnych. 8) Posiłki powinny mieć zachowane normy kalorii, składniki pokarmowe, wartości odżywcze, mineralno-witaminowe, które obowiązują przy żywieniu dzieci i młodzieży. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. W okresie tygodniowym struktura obiadów powinna kształtować się następująco: - trzy razy drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 400 gramów: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron lub inne ) 200g ,mięso 100g, surówka 100g, kompot lub sok o pojemności 200ml. Drugie danie mogą stanowić również: pierogi, naleśniki, kopytka, kluski śląskie, makaron z sosem, krokiety - 200g - dwa razy zupa o objętości nie mniej niż 400ml plus 2 kromki chleba 9) Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolanowie lub osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą będącą pracownikiem GOPS. 10) Jadłospis będzie układany przez Wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu i dostarczany Dyrektorom szkół z uwzględnieniem zapisów w pkt.9. 11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przechowywanie z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12) Harmonogram dostarczania i wydawania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami szkół wymienionych w pkt2. 13) Posiłki wydawane będą w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi z wyłączeniem Publicznej Szkoły Podstawowej w Mniszku, która dysponuje własnymi naczyniami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć naczynia jednorazowe do pozostałych szkół wymienionych w pkt 2 poza PSP w Mniszku. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego odbioru termosów i odpadów pokonsumpcyjnych ze wszystkich szkół. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach