Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Ostróda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
    Jana III Sobieskiego 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896760780, fax. 896760790
    REGON: 51074325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu Gminy Ostróda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część I dowożenie na trasie Ostróda – Lubajny - Nowe Siedlisko – Olsztyn ul. Czapli 2 - Olsztyn ul. Grzegorzewskiej 6 – Ostróda, tj. 92 km - 2 x dziennie = 184 km dziennie. Część II dowożenie na trasie Ostróda – Górka – Grabinek - Wyżnice – Szyldak (szkoła) – Dziadyk - Kraplewo(Stacja) – Durąg (szkoła) - Prusowo (szkoła) – Ostróda tj. 150 km dziennie Dla każdej części zamówienia podczas dowozu i odwozu dzieci Wykonawca zapewnia opiekę osoby dorosłej, (przy czym funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu) do których obowiązków należy, m.in.: 1. Przebywanie wewnątrz pojazdu w trakcie realizacji usługi. 2. W trakcie wsiadania dzieci, po zatrzymaniu się pojazdu opiekun otwiera przednie drzwi i pomaga dzieciom w zajęciu miejsc. Zapina dzieciom pasy bezpieczeństwa. 3. Po zamknięciu drzwi pojazdu oraz sprawdzeniu, czy wszystkie dzieci zajęły miejsca i mają zapięte pasy opiekun przekazuje sygnał kierowcy do kontynuowania jazdy. 4. W trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe. 5. W trakcie wysiadania dzieci, po zatrzymaniu się pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu i pomaga wysiadać dzieciom przekazując je nauczycielowi lub pracownikowi szkoły (w przypadku dowozu) lub rodzicom lub innym upoważnionym osobom dorosłym (w przypadku odwozu). 6. Po wyjściu wszystkich dzieci w danym miejscu wysiadania, opiekun zajmuje miejsce w pojeździe i daje sygnał kierowcy w celu kontynuowania jazdy. 7. Odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się pojazdu w pierwszym miejscu rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatnie dziecko w miejscu zatrzymania kończącym odwóz. 2) Wymagania ogólne - W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. - Uczniów należy dowieść nie później niż 10 min. przed rozpoczęciem zajęć. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany czasu dowożenia i odwożenia dzieci, trasy i ilości kursów, a tym samym długości przejazdu w przypadku zmian wynikających z organizacji roku szkolnego, jak również innych okoliczności o obiektywnym charakterze. - W okresie występowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii lub innego o podobnym skutku Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego reżimu sanitarnego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne trasy (części zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o ofercie rozumie się przez to ofertę częściową składaną przez Wykonawcę na część zamówienia. Na każdą część przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa. 2. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej części SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, tj. tzw. pracowników fizycznych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został w projekcie umowy (zał. Nr 5) załączonym do niniejszej SIWZ w tym: - informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie , o którym mowa w art. 5 Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r. poz.58 z późn.zm.) udzielone na okres obejmujący termin wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki, tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach