Przetargi.pl
Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Placówki Straży Granicznej w Barcianach.

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
    Gen. Władysława Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 750 31 88, , fax. 89 750 37 54
    REGON: 51020760500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Placówki Straży Granicznej w Barcianach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu kwaterunkowego wraz z transportem i montażem do Placówki Straży Granicznej w m. Barciany. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są rysunki i zdjęcia mebli wraz z opisem. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ zdjęcia mają na celu wskazanie jedynie pod względem wizualnym pożądany przedmiot dostawy. 1.1.Sprzęt dostarczony w ramach zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nierefabrykowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzić z legalnego źródła sprzedaży producenta. 1.2. Meble powinny być dostarczone w oryginalnych opakowaniach/środkach zabezpieczenia na czas transportu. Opakowania jak również pozostałe akcesoria montażowe po zrealizowanej dostawie i montażu Wykonawca zabiera własnym staraniem. 1.3. Przedstawione w ofercie meble powinny zapewniać funkcjonalność, ponadto powinny być wykonane w sposób zapewniający trwałość w warunkach intensywnej eksploatacji. 1.4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami (o ile dotyczy). 1.5. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantującą estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. Dlatego też, odcień danego koloru musi być jednakowy w każdej sztuce i rodzaju sprzętu określonego w zestawie, dodatkowo na pionowych płytach powinno być usłojenie pionowe. Opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wymiary mebli (szerokość, głębokość, wysokość) są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się niewielkie zmiany wymiarów zewnętrznych w celu zachowania żądanych parametrów wewnętrznych. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności zapewnić transport i dostarczyć na własny koszt przedmiot zamówienia oraz dokonać rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) oraz ustawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu, w określony przez Zamawiającego sposób, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy. 1.7.W celu dokładnego dopasowania sprzętu dostarczonego i montowanego w pomieszczeniach przewiduje się wizje lokalną budynku z wyłonionym oferentem oraz ewentualne korekty wymiarowe nie wpływające na wartość zestawu meblowego. 1.8.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy uzgodnić wszystkie szczegóły wykonania mebli z przedstawicielem Zamawiającego. 1.9. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Kryterium gwarancji i rękojmi stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 2. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie lub mailowo na wskazany przez Zamawiającego adres na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1.Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 1.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis (szczegółowe informacje), z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 3. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 3.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach