Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych

ZESPÓŁ ADMINISTRACJI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W OLSZTYNKU ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Górna 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 650 05 00 , fax. 89 650 05 00
  • Data zamieszczenia: 2022-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ ADMINISTRACJI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W OLSZTYNKU
    ul. Górna 5
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 650 05 00, fax. 89 650 05 00
    REGON: 510384477
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zasipolsztynek.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia w roku szkolnym 2022/2023 uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli i szkół gminnych. Usługi należy wykonywać w ciągu całego roku szkolnego w dni nauki szkolnej, punktualnie, systematycznie, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego, na trasach przez niego wskazanych.Zamówienie obejmuje usługę, do wykonania której niezbędny jest 1 autobus minimum 23 miejsca siedzące dla pasażerów, sprawny technicznie i wyposażony zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Ustalona przez Zamawiającego długość dziennej trasy dla pojazdu w tej części zamówienia wynosi 162 km (na odcinku zjazd z drogi technicznej S7 – wieś Lutek droga gruntowa utwardzona i wieś Jadamowo droga gruntowa utwardzona).Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia w roku szkolnym 2022/2023 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Olsztynek do szkół specjalnych w Olsztynie. Usługi należy wykonywać w ciągu całego roku szkolnego w dni nauki szkolnej, punktualnie, systematycznie, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego, na trasach przez niego wskazanych. Niezbędny jest również autobus dostosowany do bezpiecznego przewozu uczniów niepełnosprawnych w następującej konfiguracji: 4 miejsca przeznaczone do mocowania wózków inwalidzkich, 5 do siedzenia (fotele) dla osób o innym charakterze niesprawności. Pojazd musi po-siadać homologację i spełniać wszystkie wymogi określone stosownymi przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych. Elementy wyposażenia (fotele, stanowiska na wózki inwalidzkie, windy, składane najazdy do wprowadzania wózków z tyłu pojazdu) muszą posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa i atesty.Ustalona przez Zamawiającego długość dziennej trasy dla pojazdu w tej części zamówienia wynosi 282 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:1) w zakresie części I – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)2) w zakresie części II – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą.5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 03 8823 0007 2001 0100 1603 0004 w Banku spółdzielczym w Olsztynku.W tytule przelewu wpisać należy następującą treścią: Wadium w postępowaniu: „Dowożenie uczniów z terenu Gminy Olsztynek do przedszkoli, szkół i szkół specjalnych”. Część…….6. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).10. Wykonawca ma obowiązek wskazać w formularzu ofertowym adres mailowy lub adres korespondencyjny gwaranta w celu przesłania przez Zamawiającego gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium wniesionego w formie poręczeń lub gwarancji.11. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art.98 ust.6 ustawy Pzp.12. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust.1 - 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 209) lub odpowiadające im równoważne zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach