Przetargi.pl
Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY ogłasza przetarg

  • Adres: 13-111 Janowiec Kościelny, 62
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6262002
  • Data zamieszczenia: 2022-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
    62
    13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6262002
    REGON: 510743019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa transportowa- dowóz uczestników ŚDS-w szczególności osób niepełnosprawnych na zajęcia z miejsca zamieszkania z terenu Gmin: • Janowiec Kościelny (m.in. Janowiec Kościelny, Połcie Młode, Kuce, Smolany, Szczepkowo Borowe, Waśniewo Grabowo, Bielawy, Nowa Wieś Pokrzywnica, Bukowiec Wielki, Zalesie, Szczepkowo Pawełki )• Janowo (m.in. Szemplino Czarne, Ruskowo, Zaborowo, Janowo, Zaborowo, Jagarzewo, Muszaki, Róg, Ryki Borkowo, Jagarzewo, Komorowo, Zachy)• -Nidzica (m.in. Łysakowo, miasto Nidzica, Kamionka, Waszulki, Magdaleniec)do miejscowości Janowiec Kościelny -na zajęcia ŚDS- i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania. Średnia ilość km miesięcznie: 9000 Średnia ilość km rocznie: 1080002. Ilość osób dowożonych/uczestników ŚDS- stan na dzień 07.12.2022r. wynosi 82 osoby. Ilość osób dowożonych może zwiększyć się do 100. Rotacja osób/uczestników ŚDS może warunkować trasy przewozu osób, które mogą ulegać zmianom.3. Zakres świadczonych usług będzie obejmował w szczególności: 1) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy dowożenie uczestników ŚDS na godzinę -najpóźniej 8.00 zgodnie z harmonogramem dostarczanym Wykonawcy dzień przed wyjazdem.2) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy odwożenie uczestników ŚDS od godzinny 14.00 zgodnie z harmonogramem dostarczanym Wykonawcy dzień przed wyjazdem.4. W czasie wakacji przewiduje się przerwę trwającą 15 kolejnych dni roboczych, o terminie której Wykonawca zostanie wcześniej poinformowany. W czasie tej przerwy uczestnicy nie będą dowożeni.5. Do przewozu osób Wykonawca zapewnia wyłącznie transport w postaci busów: minimum 20 osobowe i maksymalnie 25 osobowe. Ze względu na organizację tras ale także godzin dowozu i odwozu Uczestników przewiduje się użytkowanie 4 busów do następujących kursów:I KURS: Janowiec Kościelny-Muszaki-Grabowo-Więckowo-Jagarzewo-Ruskowo-Róg-Janowo-Giewarty-Szczepkowo-Borowe-Janowiec Kościelny – wyjazd z Janowca Kościelnego ok 6.30/ Trasa ok 125 dziennieII KURS: Janowiec Kościelny- Łysakowo- Nidzica- Kamionka- Gniadki- Zabłocie- Janowiec Kościelny- wyjazd z Janowca Kościelnego ok 6.30II KURS – II trasa: Janowiec Kościelny- Safronka- Leśniki- Janowiec Kościelny Trasa ok 125 km dziennie III KURS: Janowiec Kościelny- Zembrzus- Szemplino- Zaborowo- Waśniewo- Bielawy- Nowa Wieś- Bukowiec- Zalesie- Pawełki- Pokrzywnica- Janowiec Kościelny – wyjazd z Janowca Kościelnego ok 6.30/ Trasa ok 100 dziennieIV KURS: Janowiec Kościelny- Waszulki- Nidzica- Smolany- Połcie Młode- Kuce- Janowiec Kościelny – wyjazd z Janowca Kościelnego ok 6.30/ Trasa ok 100 dziennie6. Czas pobytu podopiecznych w dowozie nie może przekroczyć:90 minut7. Środki transportu będą przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych.8. W okresie jesienno-zimowym pojazdy dowożące muszą być ogrzewane.9. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczestników lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.10. Nadzorowanie i realizowanie procedur związanych z kontrolą stanu technicznego pojazdów będzie sprawować Wykonawca.11. Przewoźnik powinien posiadać wszelkie aktualne badania techniczne pojazdów, opłacone składki obowiązkowego ubezpieczenia pojazdów przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, a także koncesji, licencji, zezwoleń, wszelkich dopuszczeń, itp. związanych ze świadczeniem usługi polegającej na przewozie/transportowaniu osób, w tym niepełnosprawnych.12. Wszyscy kierowcy pojazdów, muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia i odpowiednie kwalifikacje, a także posiadać odpowiednie umiejętności i doświadczenie zapewniające bezpieczeństwo pasażerów.13. Realizacja przewozów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem dowozów przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego.14. Transport okazjonalny: transport uczestników na pikniki, spotkania integracyjne, do placówek służby zdrowia itp.- transport okazjonalny, w tym liczba osób uzależniony będzie od aktualnego zapotrzebowania i zgłoszony oraz uzgodniony z Wykonawcą co najmniej tydzień wcześniej.15. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów z siedziby Wykonawcy do placówek ŚDS. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z treścią zapytania ofertowego i złożonej oferty, postanowieniami umowy, a także zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.16. Wykonawca będzie prowadził ewidencję tras przewozu w formie dziennych i miesięcznych samochodowych kart drogowych, wg wzoru ustalonego przez Zleceniodawcę. Karty te będą zatwierdzane pod względem merytorycznym przez dyrektora placówki, tj. dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy na koniec każdego miesiąca.17. Zamawiający będzie sprawował opiekę nad przewożonymi uczestnikami ŚDS. 18. Zamawiający nie zapewnia pomieszczenia socjalnego dla pracowników/kierowców Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert w wysokości:1) 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)2) Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 Ustawy tj. może być wnoszone w:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 299, ze am.).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego tj.Gmina Janowiec Kościelny Bank Spółdzielczy w Nidzicy o/Janowiec Kościelny nr rachunku:20 8834 1035 2004 0200 1155 0005oznaczenie sprawy GT.271.12.2022
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wnioskodawca spełnia warunek jeżeli:Wykaże posiadanie uprawnień do wykonywania przewozu osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 2201)2) Wykonawca posiada zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować środkami transportu, którym świadczona będzie usługa spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, z ilością miejsc siedzących dla pasażerów dostosowaną do części zamówienia o które się ubiega (rozdział 1 pkt.5).Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj. kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdem przeznaczonym do świadczenia usługi (prawo jazdy kategorii D)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach