Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Murów w roku szkolnym 2009/2010

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Murów w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bezpieczny i punktualny dowóz i powrót uczniów wraz z do szkół na terenie gminy Murów do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Murowie Publicznej Szkoły Podstawowej w Starych Budkowicach Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu. Łączna ilość uczniów do przewiezienia 235 uczniów Wyszczególnienie ilości uczniów na danej trasie zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ. Ostateczne godziny przejazdów autobusów, z uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach uzgodnionych z Wykonawcą , zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych. W uzgodnieniu z organem prowadzącym szkoły Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej trasie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów na trasie dowozu i i w drodze powrotnej tj. zachowanie szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów. Uczniowie dowożeni będą do szkół najpóźniej na godzinę 7:55. Po zakończonych lekcjach uczniowie odwożeni będą w godzinach od 12:55 do 15:30. Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do ilości przewożonych uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00zł ( słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Łubniany Nr 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium- dowóz uczniów 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 10.2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium wniesione w formie, gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe , nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta poręczyciela ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, 3) kwotę gwarancji poręczenia, 4) termin ważności gwarancji poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wniesione w innych formach gwarancje poręczenia należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy w Murowie przy ul. Dworcowej 2 46-030 Murów ( parter) przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, aby Wykonawca umieścił dokument Wadium w zamkniętym nieprzeźroczystym opakowaniu- kopercie z oznaczeniem Wadium- dowóz uczniów. Dokumenty o których mowa w punkcie 10.1 ppkt. 2)-5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 10.3.Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10.4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych t.j. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności t.j. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - nie zalegają z uiszczaniem podatków z wyjątkiem przypadków , gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie zalegają z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają aktualną licencję zezwalającą na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz. U. Nr 125 poz. 1371 z późn. zm.) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy. 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - dysponują lub będą dysponować co najmniej osobami: minimum 4 kierowców autobusów z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 3 letnim doświadczeniem w zakresie przewozu osób, - posiadają lub mają dostęp do odpowiedniej ilości sprawnego taboru samochodowego niezbędnego do wykonania niniejszego zadania tj. dysponują co najmniej czterema autobusami, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 7.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. 2) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. 3) Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną licencję na przewóz osób 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6) wykaz autobusów przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich sprawność (ważne badanie techniczne, ubezpieczenie OC i NNW) 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kat. D i ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie. 8) polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę ( osoby uprawnione do podpisania oferty) z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 8.2. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy -wg zał nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik); 4) dowód wniesienia wadium 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu ( taboru autobusowego) do wykonania zamówienia- tylko w przypadku gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje sprzętem ( taborem autobusowym) do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach