Gmina Izbicko ogłasza przetarg
- Adres: 47-180 Izbicko, ul. Powstańców Śląskich 12
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 461 72 21 , fax. 0-77 463 12 54
- Data zamieszczenia: 2013-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbicko
ul. Powstańców Śląskich 12 12
47-180 Izbicko, woj. opolskie
tel. 0-77 461 72 21, fax. 0-77 463 12 54
REGON: 00053296100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicko.pl, www.izbicko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci do szkół, przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 na terenie Gminy Izbicko wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci, do szkół, przedszkoli tworzących Zespół Szkół Gminny Izbicko w roku szkolnym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 łącznie z zapewnieniem im opieki w trakcie przewozu w dni zajęć szkolnych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szkoły, przedszkola: Publiczna Szkoła Podstawowa w Izbicku, Publiczna Szkoła Podstawowa w Otmicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Krośnicy, Publiczne Gimnazjum w Izbicku, Publiczne Przedszkole w Siedlcu, Publiczne Przedszkole w Izbicku. Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości w których mieszkają. Rok szkolny 2013/2014 Ilość uczniów dojeżdżających do PSP w Izbicku - 51 w tym: z Siedlec 9 , z Sprzęcic 3 , z Poznowic 6, z Otmic 3 , z Suchodańca 28, z Utraty 2, Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 8.00 Ilość uczniów dojeżdżających do PG w Izbicku - 83 w tym: z Boryczy 9 , z Krośnicy 19 , z Suchodańca 7 , z Otmic 27 , z Poznowic 7 z Siedlca 12 , ze Sprzęcic 2 , Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 8.00 Ilość uczniów dojeżdżających do PSP w Otmicach - 27 w tym: z Poznowic 11 , z Siedlca 7 , z Sprzęcic 5 , z Suchodańca 2, z Otmic 2 Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 8.00 Ilość uczniów dojeżdżających do PSP w Krośnicy- 14 w tym: z Boryczy 14 Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 7.45 Ilość uczniów dojeżdżających do PP w Siedlcu - 10 w tym: z Poznowic 3 , z Sprzęcic 7 Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 8.10 Ilość uczniów dojeżdżających do PP w Izbicku - 4 w tym: z Suchodańca 4 Godzina rozpoczęcia nauki codziennie od godz. 7.00 Wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół przedstawia załącznik nr 10 do specyfikacji. Wykonawca świadczyć będzie usługi własnymi środkami lokomocji, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci. Dowóz realizowany musi być co najmniej 4 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni min. 4 kierowców posiadających stosowne uprawnienia. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Długość zakładanej trasy wynosi 268 km, są tu ujęte jednorazowe dowozy dzieci do szkół oraz odwozy dzieci do wsi. W liczbie tej nie zostały ujęte kilometry dojazdu autobusów do miejsc rozpoczęcia tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci. Wykonawca zapewni pełną obsługę, opiekę nad dziećmi w postaci osób sprawujących, odpowiedzialnych za zapewnienie opieki nad dowożonymi dziećmi. Kierowca autobusu nie może jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi. Wykonawca zapewni minimum 4 osoby odpowiedzialne za kompleksową opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz odwozu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane zapewnieniem należytej opieki podczas wykonania usługi (koszty zatrudnienia opiekunów). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 900,00 zł słownie sześć tysięcy dziewięćset zł 00/100 gr. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie 1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Leśnica oddział Izbicko 34 8907 1076 2006 5000 2017 0005 z adnotacją wadium Dowóz dzieci do szkół, przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 na terenie Gminy Izbicko wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozu 2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3 w gwarancjach bankowych, 4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do dnia 23.07.2013r. do godz. 10.00 Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Izbicko, natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izbicko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Turawa w roku szkolnym 2016/2017 wraz z najmem autobusu szkolnego oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych, gimnazjalnych i przedszkoli wraz z opiekunem w Gminie Biała w roku szkolnym 2016/2017 w formie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-13 - Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-12 - Przewóz dzieci i ich opiekunów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-08 - Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Gogolin na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-07 - Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Popielów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-06 - Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Tułowice w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
Dodano: 2016-06-02 - Dowożenia uczniów zamieszkałych na terenie gminy Tarnów Opolski do placówek oświatowych, w których realizują obowiązek nauki wraz z zapewnieniem opiekunów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-04-22 - Dowóz dzieci i młodzieży do lat 18, zamieszkałych na terenie gminy Strzelce Opolskie do placówek oświatowych w okresie od 01.03.2016 do 24.06.2016 r.
Dodano: 2016-02-10 - Dowóz dzieci i młodzieży do lat 18, zamieszkałych na terenie gminy Strzelce Opolskie do placówek oświatowych w okresie od 15.02.2016 do 24.06.2016 r.
Dodano: 2016-01-29