Przetargi.pl
Dostosowanie istniejącego budynku zlokalizowanego w Iławie, ul. 1 Maja, działka nr 12-136/24, 12-136/20, dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Iławie

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Andersa 2A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6495502 , fax. 089 6495502
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
    ul. Andersa 2A 2A
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6495502, fax. 089 6495502
    REGON: 51092816700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie istniejącego budynku zlokalizowanego w Iławie, ul. 1 Maja, działka nr 12-136/24, 12-136/20, dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Iławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.    Przedmiotem umowy jest wykonawstwo robót związanych z realizacją umowy zawartej w wyniku po­stępowania o udzielenie zamówienia na roboty - zwanego w dalszej części również kontraktem, którego przedmiotem jest - Dostosowanie istniejącego budynku dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Iławie. 2.    Zakres Wykonawcy obejmuje: realizację budowy na podstawie dokumentacji projekto­wej budowlanej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji. 3.    Zakres realizacji inwestycji obejmuje zakres robót budowlanych dostosowania istniejącego budynku dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Iławie. 4. Usługa w zakresie zakupu i montażu dźwigu nie jest objęta przedmiotowym postępowaniem, realizację jej planuje się przeprowadzić w późniejszym terminie oddzielnym postępowaniem. 5.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projekto­wej, przedmiarach, specyfikacji technicznej w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 6.  Wykonany zakres ma zapewnić prawidłowe przyszłe funkcjonowanie obiektu. 7.  Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: całość robót budowlanych niniejszej inwestycji określają kody CPV 45000000-7 - Roboty budowlane, 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych, 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 8.  Wykonawca sporządza i załącza do oferty harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy - zawierający wyszczególnione, co najmniej następujące elementy: element zadania, termin realizacji tego elementu i wartość netto, wartość brutto elementu zgodnie z kosztorysem przedmiarowym, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną. 9.   Zmawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wypełniając wzór nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wymogi art. 22 ust.1 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia, a)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, na potwierdzenie ww. warunków Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10), 11), 12), 13), 14), 15), 16) niniejszego ogłoszenia. 2.    W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.   W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1  Doświadczenie: - wykonawca musi wykazać w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zadania, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.8) SIWZ. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2   potencjał kadrowy Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)      Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania : -5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -osoba musi wykazać się, że kierowała robotami konstrukcyjno-budowlanymi na obiekcie użyteczności publicznej, -uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -doświadczenie w kierowaniu zespołem, -doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy, -osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b)      Kierownik robót o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - minimalne wymagania : -4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych, -wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych, -uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych, -osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictw. c)      Kierownik robót o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - minimalne wymagania : -4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót sanitarnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, -wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, -uprawnienia budowlane umożliwiającej kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, -osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9). Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji określonych ppkt.3.2 lit. b), c), pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenie, doświadczenia i uprawnień. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.3  potencjał techniczny: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem nr 2, o którym mowa w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami innego podmiotu należy dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia 4.    W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia niezależnie od wysokości na, co najmniej 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych). 5.    W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem nr 2 o którym mowa w § VII. pkt.2) SIWZ oraz kserokopię dokumentów aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.4-9, Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS. 6.    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)  Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1 do SIWZ), 2)  Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2 do SIWZ), 3)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4)   Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę, 5)    Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6)    Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7)    Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 8)   Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia )- zgodnie z wzorem Nr 3 do SIWZ. 9)   Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4 do SIWZ), do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kserokopię uprawnień budowlanych umożliwiające kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, kserokopię uprawnień budowlanych umożliwiających kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych wraz z kserokopiami zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 10)  Oświadczenie osób uczestniczących przy realizacji zadania (wykazanych we wzorze nr 4) na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2007r o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z późn. zm.) zgodnie z wzorem 4a 11)  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12)  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów. 13)  Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy. 14)  Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15)  Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana). 16)  Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru nr 5 do SIWZ). 7.1   Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust.1 ustawy składają samodzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 3)-7), oświadczenie o którym mowa w pkt. 7 ppkt. 2) składa każdy z wykonawców i oświadczenie w imieniu wszystkich występujących wspólnie składa pełnomocnik zgodnie z § XI SIWZ. 7.2  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt 7. ppkt. 3), 4), 5), 6), 7), składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)  nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.3   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 pkt. 3) -7), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.4  W przypadku wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenie kraju, z którego pochodzi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.pup.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach