Przetargi.pl
Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego - zakup sprzętu (komputery wraz z oprogramowaniem, osprzęt).

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2011-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego - zakup sprzętu (komputery wraz z oprogramowaniem, osprzęt).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek atramentowych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje dostawę: 1) notebooki - 5 szt. o identycznej konfiguracji, 2) atramentowego urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt., 3) drukarek atramentowych - 5 szt. o identycznej konfiguracji, 4) oprogramowania biurowego MS Office 2010 - 5 szt. Uwaga! Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne oraz drukarki atramentowe muszą pochodzić od jednego producenta oraz wykorzystywać taki sam model materiałów eksploatacyjnych kolorowych i czarno-białych. 3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest dostarczyć: 1) niezbędne certyfikaty, licencje, oprogramowanie, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim. 2) sprzęt z zainstalowanym kompletem oprogramowania, sterowników, aktywowanym w przypadku oprogramowania produkcji Microsoft i skonfigurowanym sprzętem peryferyjnym. 5. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2010 r., wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 6. Warunki serwisu i gwarancji, zgodnie z zapisami wynikającymi z Załącznika Nr 1 do SIWZ. 7. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności lub atesty dopuszczające go do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30 sierpnia 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi. Wymienione wyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze przedmiotu zamówienia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zestawienie wymaganych, minimalnych parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Opisane przez Zamawiającego parametry urządzeń zostały określone jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot lub równoważne. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 10. Oferowane urządzenia należy przedstawić w formie graficznej (np. fotografie, rysunki, itp.), wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że urządzenia posiadają parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową urządzenia rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego urządzenia. Uzupełnieniem karty katalogowej danego urządzenia może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu. 11. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu pn. Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego realizowany w ramach Działania 2.2 Rozwój usług elektronicznych Priorytet nr 2 Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPDS.02.02.00-02-016/09-00 z dnia 20 stycznia 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach