Przetargi.pl
Dostosowanie części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie do bazy lokalowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jędrzejowie ZAKRES PRAC: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na bazę lokalową Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego mieszczącego się w części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie oraz budowa budynku garażu dwustanowiskowego

Powiat Jędrzejowski ogłasza przetarg

  • Adres: 28300 Jędrzejów, 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 863 741, , fax. 413 863 741
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski
    11 Listopada 83
    28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 863 741, , fax. 413 863 741
    REGON: 29100936600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie do bazy lokalowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jędrzejowie ZAKRES PRAC: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na bazę lokalową Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego mieszczącego się w części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie oraz budowa budynku garażu dwustanowiskowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie do bazy lokalowej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jędrzejowie, a zakres zamówienia dotyczy rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej na bazę lokalową Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego mieszczącego się w części budynku przy ul. Okrzei 49B w Jędrzejowie oraz budowy budynku garażu dwustanowiskowego. Numer ewidencyjny gruntu 447/2. 3.2. Zadanie, które będzie realizowane, zostało określone w dokumentacji zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót – stanowiących załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary maja charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami po dokonaniu wizji lokalnej zobowiązany jest do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.3. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3.4. Wszelkie użyte nazwy handlowe produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą w celu określenia wymaganych przez Zamawiającego minimalnych oczekiwań co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ i załącznikach do SIWZ również co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.6. Winien również zabezpieczyć teren prowadzonych robót, zaś organizacja i koordynacja w zakresie BHP, ppoż itp. winny być realizowane w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.7. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - roboty remontowo-budowlane w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych - roboty ziemne - roboty murarskie, tynkarskie i malarskie - pokrywanie podłóg i ścian - roboty w zakresie stolarki budowlanej - betonowanie i zbrojenie - roboty w zakresie konstruowania, wykonywania nawierzchni dróg - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - instalowanie wind - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - roboty instalacyjne elektryczne. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji, w szczególności w: a) dokumentacji projektowej – Załącznik nr 9a do SIWZ b) przedmiarze robót – Załącznik nr 9b do SIWZ c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych -Załącznik nr 9c do SIWZ d) umowie o roboty budowlane - Załącznik nr 4 do SIWZ. Dniem wykonania przedmiotu umowy jest dzień 10.10.2018r. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania ostatecznego protokołu odbioru, który nastąpi po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca jest zobowiązany do zakończenia robót budowlanych oraz potwierdzenia tego faktu stosownym wpisem do dziennika budowy o gotowości do odbioru końcowego i zgłoszenie całości inwestycji w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie do dnia 10.09.2018r. Zamawiający wymaga takiego zaplanowania w harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji robót budowlanych, aby do dnia 30.11.2017 r. nastąpiła realizacja zamówienia do limitu finansowego na kwotę nie większą niż 1 000 000,00 zł. brutto. Zamawiający zastrzega, że realizacja prac remontowo-budowlanych w obiekcie w części wynajmowanej przez Firmę Gastronomiczną „Gracja”, może rozpocząć się nie wcześniej niż od dnia 01.07.2018r., co również winno zostać uwzględnione w harmonogramie robót. Wymagany termin rękojmi na wykonane usługi wynosi 60 miesięcy. Okres rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 84 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert – patrz wg pkt 19 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) na zasadach określonych w rozdziale 15 SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert: 1.1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1do SIWZ. Wymagana forma – oryginał 1.2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu, propozycja treści oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) nie poodle wykluczeniu, propozycja treści oświadczenia zgodnie Załącznikiem nr 3 do SIWZ; Wymagana forma – oryginał Uwaga: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa ppkt 1.2). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa ppkt 1.2) lit. b. 1.3) Dowód/dowody wniesienia wadium – zgodnie z opisem w pkt 15 SIWZ; 1.4) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.5) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 10.2. SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacji z sesji otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, (do wykorzystania wzór stanowiący Załącznik 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć na adres: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie ul. 11 Listopada 83, 28-300 Jędrzejów, sekretariat pok. 10 20.4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do: a) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy i złożenia dowodu wniesienia zabezpieczenia; b) złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy); c) złożenia informacji o osobach umocowanych do zawarcia umowy i jeżeli taka konieczność zaistnieje - złożenia ich pełnomocnictw w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; d) złożenia dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, jeżeli był postawiony w stosunku do nich taki wymóg, wskazanych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. e) przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jednego miliona zł 00/100), przez cały okres trwania umowy - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. f) kosztorys winien być sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej z następującymi wymogami: zestawienie materiałów i urządzeń z podaniem ich nazw. (Nazwa ma być podana jednoznacznie tak aby możliwe było zidentyfikowanie cech technicznych i jakościowych), tabele elementów scalonych. W związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego kosztorys będzie wykorzystany przez Zamawiającego na cele ustalenia czy parametry techniczne i jakościowe materiałów i urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiadają wymogom dokumentacji technicznej i wymogom Zamawiającego. Kosztorys będzie stanowił załącznik do umowy opracowany dla celów informacyjnych– dla całości robót objętych zamówieniem na cenę ofertową oraz sporządzony na jego podstawie harmonogram rzeczowo-finansowy robót (z kwotami brutto) z podziałem kosztów, który będzie stanowił załącznik do umowy z dniem zatwierdzenia go przez Zamawiającego. 10.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 10.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Do wykorzystania Załącznik nr 8 do SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga, aby z treści ww. zobowiązania wynikało w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10.3. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w ppkt 1)-4) oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt. 9.2.2, w odniesieniu do tych podmiotów. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8). 10.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 13.1. ppkt 1.2) SIWZ. 10.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 10.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 1. 10.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 10.8. Zgodnie z art. 141 Pzp Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 Pzp, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w pkt 9.2.2. ppkt 1) i 2) SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymogami zawartymi w pkt 9.2.1. SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w pkt 13.1. ppkt 1.2) SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w SIWZ w pkt 13.2. składa każdy z Wykonawców; 4) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 13.5. SIWZ. 5) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 9.2.1. ppkt 2) i ppkt 3) podlegają sumowaniu 10.11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązani są do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę. 11. Dodatkowe wymagania od Wykonawców. 11.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 11.1.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 11.1.3.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11.1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczeniu z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 13.1. ppkt 1.2) lit.b) SIWZ. 11.1.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zgłoszenie podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, zobowiązuje Wykonawcę aby ten wraz ze złożoną ofertą złożył oświadczenia i na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy (oświadczenia i dokumenty są składane na zasadach określonych w SIWZ jak dla Wykonawcy). Dla podwykonawców zgłoszonych w trakcie realizacji zamówienia, powyższe zapisy stosuje się odpowiednio. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy który nie udostępnił swoich zasobów. 11.1.6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11.1.7. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp dotyczące tego podwykonawcy. 11.1.8. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 11.1.9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11.1.10. Szczegółowe uregulowania dotyczące podwykonawstwa znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 11.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.2.2 ppkt 2), składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. c) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach