Powiat Buski ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 783 051 , fax. 413 783 578
- Data zamieszczenia: 2020-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Buski
ul. Mickiewicza 15
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 413 783 051, fax. 413 783 578
REGON: 29101849000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.busko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostosowanie budynku administracji samorządowej przy ul. Kopernika 6 w Busku-Zdroju pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych, poprzez rozbudowę o klatkę schodową z windą. ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest "Dostosowanie budynku administracji samorządowej przy ul. Kopernika 6 w Busku-Zdroju pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych, poprzez rozbudowę o klatkę schodową z windą." Zakres robót: roboty ziemne roboty fundamentowe roboty murarskie roboty betoniarskie roboty pokryciowe roboty izolacyjne roboty elewacyjne roboty tynkarskie roboty wykończeniowe roboty elektryczne roboty instalacyjne montaż stolarki montaż windy Wykonawca zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę zapewni niezbędne badania archeologiczne w formie nadzoru archeologicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: DZIESIĘĆ tysięcy złotych 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 92 8517 0007 0010 0070 7563 0016 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: ZP.272.7.2020 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków – cz. II” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja istniejącej infrastruktury kulturalnej, turystycznej i sportowej na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Radkowie” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
Dodano: 2024-07-11 - „Adaptacja pomieszczeń w OSP w Sancygniowie celem utworzenia świetlicy środowiskowej”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego
Dodano: 2024-07-10 - „Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów”
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
Dodano: 2024-07-09 - Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
Dodano: 2024-07-06 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04