Przetargi.pl
DOSTAWY ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, MONITORÓW LCD, NISZCZAREK , DRUKAREK, MATERIAŁÓW EKSPOLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    ul. J. Iwaszkiewicza 5 5
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, MONITORÓW LCD, NISZCZAREK , DRUKAREK, MATERIAŁÓW EKSPOLATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Komputerów z monitorami - 50 kompletów (Pakiet 1), 2) Monitorów LCD - 4 sztuk (Pakiet 2), 3) Niszczarek - 2 sztuk (Pakiet 3), 4) Drukarek - NA POZYCJE (Pakiet 4) 5) Części eksploatacyjne do komputera - NA POZYCJE (Pakiet 5) których dokładny opis znajduje się w załącznikach do siwz pogrupowanych w pakiety od 1do 5, które stanowią jej integralną część
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp; w szczególności: 1) udokumentowanie wykonania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 1) 2) udokumentowanie wykonania co najmniej2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 160,00 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 2) 3) udokumentowanie wykonania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i war-tością przedmiotowi zamówienia tzn o wartości nie mniejszej niż 240,00 zł brutto każda (do-tyczy pakietu nr 3) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty podmiotowe: 1) Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wysta-wionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ . 3)Wykaz sporządzony wg. druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, zawierający co naj-mniej dwie wykonane dostawy - zgodnie z postawionym warunkiem, o którym mowa w pkt. IX siwz (w zależ-ności od składanej oferty) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców (dotyczy pakietów 1, 2, 3,) 4) Dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje) lub oświadczenia Wykonawcy złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu karnego. Uwaga: Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie X.A. ppkt 1 niniejszej specyfikacji należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja , spółki cywilne) należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do złożenia dokumentów obowiązujących dla każdego wykonawcy z osobna tj.:wymienione w pkt. X A .1i 2 B. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wydruk ze strony potwierdzający kompatybilność komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową dla systemu Windows Vista .(dotyczy składania oferty na pakiet 1) b) Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możli-wych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt 3.4.2.1, dokument z grudnia 2006 r.), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głów-nej oraz elementów o masie powyżej 25 gram.(dotyczy składania oferty na Pakiet 1) c) Dokument potwierdzający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) wynoszący nie więcej niż 27dB. .(dotyczy składa-nia oferty na Pakiet 1) d) Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 lub inny dokument równoważny (dotyczy składania oferty na Pakiet 1 i Pakiet 2 ) e) Deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie oferowanych urządzeń znakiem CE (dotyczy składania oferty na wszystkie Pakiety) C. Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie a) Wypełniony i podpisany druk oferty- załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany wybrany formularz ofertowy ( pakiet) c) Elektroniczną wersję składanej oferty na płycie CD lub dyskietce

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach