Przetargi.pl
Dostawy sukcesywne oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 200 000 litrów do obiektów Zamawiającego w 2010 roku

Gmina Sompolno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-610 Sompolno, ul. 11 Listopada 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2714054 , fax. 063 2714057
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sompolno
    ul. 11 Listopada 15 15
    62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2714054, fax. 063 2714057
    REGON: 00053109700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sukcesywne oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 200 000 litrów do obiektów Zamawiającego w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Olej opałowy objęty przedmiotem zamówienia powinien charakteryzować się niżej podanymi parametrami technicznymi: -wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg -zawartość siarki - nie więcej niż 0,2 % (m/m) -temperatura płynięcia - nie wyższa niż -200C -temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 0C -gęstość w temp.150C - nie większa niż 0,86 g/cm3 2.Miejsca i ilości dostaw oleju opałowego: a.Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Sompolnie przy ul. Kaliskiej 39, w tym: kotłownia olejowa budynków szkolnych - 51 000 l i budynku przedszkola - 17 000l , b.Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Lubstowie przy ul. Kościelnej 1A, w tym: kotłownia olejowa budynków szkolnych w Lubstowie - 45 000 l i budynku Szkoły Podstawowej w Marianowie - 7 300 l, c.kotłownia budynków Zespołu Szkół Nr 3 w Mąkolnie przy ul. Szkolnej 31- 37 700 l, d.kotłownia budynku komunalnego (siedziba przychodni niepublicznych) w Sompolnie przy ul. Spokojnej 5 - 16 000 l, e.kotłownia budynku komunalnego (siedziba ING Bank Śląski) w Sompolnie przy ul. Kolejowej 7a - 4 000 l, f.kotłownia budynku Urzędu Miejskiego w Sompolnie przy ul. 11 Listopada 15 - 22 000 l. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych według potrzeb Zamawiającego, przy czym w okresie trwania umowy dostarczonych zostanie maksymalnie 200 000 litrów oleju opałowego lekkiego, a jednorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 2000 litrów. Poszczególne dostawy następować będą w terminie 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania maksymalnej ilości oleju opałowego zamówionego w ramach niniejszego zamówienia publicznego. Sukcesywnie dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania dot. jakości oleju opałowego wg Polskiej Normy PN-C-96024:2001. Potwierdzeniem tego faktu będzie przedłożenie przez Wykonawcę, do każdej partii oleju opałowego, świadectwa jakości wystawionego przez uprawniony podmiot, określającego parametry dostarczanego oleju oraz przedłożenie oświadczenia Wykonawcy, że załączone świadectwo dotyczy tej dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi dotyczące: 1)posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności, gdy wykażą, że posiadają aktualną (minimum na okres obowiązywania umowy) koncesję na obrót paliwami ciekłymi; 2)posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, w szczególności, gdy wykażą, że wykonali lub również wykonują w okresie ostatnich 3-ech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące sukcesywne dostawy oleju opałowego w ilości łącznej 150 000 litrów; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej w szczególności, muszą wykazać się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 200.000 zł; 2.Wykonawcy biorący udział w niniejszym przetargu nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 4.Ocena spełniania przez Wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; b.aktualną (minimum na okres obowiązywania umowy) koncesję na obrót paliwami ciekłymi; c.wykaz wykonanych oraz wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3-ech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- wg załącznika nr 4 oraz załączają dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje; d.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 200.000 zł; e.jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, tzn. powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają ofertę ze szczególnym uwzględnieniem przepisów § 4 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie. Jednocześnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa odrębne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach