Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6613400 , fax. 023 6623214
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku
ul. Sienkiewicza 7 7
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6613400, fax. 023 6623214
REGON: 00030870300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sukcesywne gazów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą i transportem butli do siedziby Zamawiającego oraz dostawy sukcesywne ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy wykaz ilości i asortymentu wymienionym w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy), Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) oddania w dzierżawę na okres 12 miesięcy zbiornika o pojemności 3 300 l na ciekły tlen medyczny; 2) dostawy, montażu, uruchomienia z kompletnym osprzętem oraz odbiorem technicznym ww. zbiornika w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy; 3) oddania w dzierżawę butli na gazy medyczne posiadających aktualną legalizację; 4) przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania gazów medycznych w dniu podłączenia zbiornika i uruchomienia instalacji; 5) wykonywania konserwacji i napraw wynikających z eksploatacji zbiornika na ciekły tlen; 6) dotrzymania jakości dostarczanego tlenu oraz dołączenia do dostawy, na żądanie Zamawiającego wyników badań czystości tlenu - świadectwa kontroli jakości; 7) zapewnienia dopuszczenia zbiornika na ciekły tlen do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego; 8) zagwarantowania właściwego stanu technicznego zbiornika przez cały okres eksploatacji; 9) demontażu na własny koszt zbiornika i usunięciu go z terenu SPZZOZ w Płońsku po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy; Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, t. j. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz posiadają wymagane prawem zezwolenia tj. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania produktu leczniczego o którym mowa w art. 38 ust. 1 lub na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie importu produktu leczniczego o którym mowa w art. 38 ust. 1a ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 t. j) oraz zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 t. j.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania produktu leczniczego o którym mowa w art. 38 ust. 1 lub na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie importu produktu leczniczego o którym mowa w art. 38 ust. 1a ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 t. j) 3) Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 t. j.). 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawo zamówień publicznych; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) W przypadku produktów leczniczych tj.: Tlen medyczny ciekły, Tlen medyczny sprężony, Podtlenek azotu medyczny: - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego z wymienionych produktów - wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r : 2) W przypadku wyrobów medycznych tj.: Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii: - Deklaracja zgodności wymogami zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical Devices oraz z normą zharmonizowaną PN-EN ISO 13485:2004 - dla każdego z w/w wyrobów zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004; - Certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie dyrektywy 93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów medycznych - dla każdego z wyrobów zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004; - Potwierdzenie złożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu, prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dla każdego z wyrobów zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 1) pkt 1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów hemostatycznych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów opatrunkowych specjalistycznych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 2 unieważniony w postępowaniu nr 21/16)
Dodano: 2016-07-04 - ZAKUP I DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-28 - ZAKUP I DOSTAWY ZESTAWÓW OPERACYJNYCH DO LAPAROSKOPII BRZUSZNEJ
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 4 i nr 5 unieważnione w poprzednim postępowaniu)
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz materiałów do sterylizacji II
Dodano: 2016-06-14 - dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-01