Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie W.Sz.Z w Płocku

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Medyczna 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3646105, 3646330 , fax. 024 3646101,3646329
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Medyczna 19 19
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3646105, 3646330, fax. 024 3646101,3646329
    REGON: 00065007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie W.Sz.Z w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest 1. prowadzenie trzech posterunków całodobowych, 2. całodobowa ochrona mienia i osób na terenie szpitala, 3. prowadzenie dwóch bezpłatnych szatni dla odwiedzających w hollu budynku głównego i nowo dobudowanym pawilonie, 4. prowadzenie książki Rejestru Kluczy, 5. dokonywanie kontroli osób zakłócających ład i porządek, 6. ścisła współpraca z Lekarzem Dyżurnym, Izbą Przyjęć oraz Lekarzem Dyżurnym Poradni Chirurgii Urazowej, 7. kontrola celowości wwożonych i wywożonych towarów, kontrola osób przebywających na terenie szpitala po godzinach odwiedzin, 8. utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniu szatni w budynku głównym i portierni wjazdowej, 9. obsługa centrali systemu ppoż., 10. całodobowy monitoring i obsługa lądowiska, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1 Wykonawca musi się wykazać należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jednego zamówienia polegającego na dozorowaniu, ochronie obiektów, osób i mieniu na kwotę nie niższą niż 200 000 zł (brutto) w skali jednego roku, 2.2 Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje tj.: a. kierujący pracownikami ochrony musi posiadać licencję II stopnia dla pracowników ochrony fizycznej, b. przynajmniej jeden pracownik ochrony na jednej zmianie musi posiadać licencję I stopnia dla pracowników ochrony fizycznej 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w ofercie wykonawcy oraz w dołączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: 1.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6-miesiący przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. dokumenty musi złożyć oddzielnie każdy z podmiotów, 1.2. aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. dokumenty musi złożyć oddzielnie każdy z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniem zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu (nazwa usługi, zakres), dat wykonania i odbiorców (adres i telefon inwestora). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku pkt. 2.1. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. dokumenty musi złożyć, co najmniej jeden podmiot. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. dokumenty musi złożyć, co najmniej jeden podmiot, 2.2 dokument potwierdzający, że w/w usługa została wykonana należycie, np. referencje, 2.3 wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku pkt 2.2. W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. dokumenty musi złożyć, co najmniej jeden podmiot, 2.4 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w pkt 2.3 wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do siwz). W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną, ww. dokumenty musi złożyć oddzielnie każdy z podmiotów. 5. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 5.1 wykaz części zamówienia, której wykonawca wykonanie powierzy podwykonawcom. 5.2 wypełnione druki siwz, stanowiące do niniejszej specyfikacji. 5.3 pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. 5.4 w przypadku złożenia oferty łącznej (konsorcja/spółki cywilne): a) z oferty musi wynikać, jakie podmioty tworzą konsorcjum/spółkę cywilną (pełna nazwa i adres siedziby) oraz cel wspólnych działań jako złożenie oferty łącznej oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać: - wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, - oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. - podpisy prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub jego autentyczność musi potwierdzić notariusz. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik, c) jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis lub czytelny podpis lub jego autentyczność musi potwierdzić notariusz d) umowę konsorcjum/spółki cywilnej wybrany Wykonawca będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.4 Wykonawca składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach