Przetargi.pl
Dostawy opału do jednostek organizacyjnych gminy Złotów w 2020 r.

Gmina Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 635 305 , fax. 672 635 305
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złotów
    ul. Leśna 7
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 672 635 305, fax. 672 635 305
    REGON: 55607400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy opału do jednostek organizacyjnych gminy Złotów w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału dla jednostek organizacyjnych gminy Złotów: 1. Dostawy pelletu drzewnego – ogółem wielkość dostaw około 145,0 ton. 1) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać pellet należytej (wymaganej) jakości, z drewna z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepiszcze czy utwardzacze, w formie walców o średnicy od 6 do 8 mm (pellet do kotłowni Urzędu Gminy Złotów średnicy 6mm) i długości do kilku centymetrów, o parametrach nie gorszych niż: - rodzaj paliwa pellet z drewna, - wartość opałowa ≥17,5 [MJ/kg], - gęstość średnia ≥ 600 [kg/m3], - wilgotność ≤ 10 %, - zawartość popiołu ≤ 0,7%, - ścieralność ≤ 2 % - udział frakcji drobnej poniżej ≤ 1% 2) Wielkość, termin i miejsce dostaw: a) dostawa około 100t pelletu, pelletu w workach 15÷20kg. Wykonawca będzie zobowiązany do wysypania pelletu w magazynie i odbioru worków. Jednorazowa dostawa do 10,0t. Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2020 r. do 28.12.2020 r. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Świętej. b) dostawa około 25t pelletu, jednorazowa dostawa do 2,0t. Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2020 r. do 28.12.2020 r. Miejsce dostawy: kotłownia Urzędu Gminy Złotów. c) dostawa około 20t pelletu do kotłowni sal wiejskich, jednorazowa dostawa do 2,0t. Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2020 r. do 28.12.2020 r. Miejsce dostawy: sale wiejskie w miejscowościach: Krzywa Wieś, Stawnica, Franciszkowo, Nowy Dwór. 3) Dostawa pelletu każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem opału sprzedaż, załadunek, transport oraz rozładunek w miejscu dostawy. 2. Dostawa węglowego paliwa stałego typu „ekogroszek” – ogółem wielkość dostaw około 105,0 ton. 1)Wymaga się, aby dostarczane paliwo (ekogroszek) przy każdej dostawie posiadało co najmniej poniższe parametry: a) forma dostarczanego ekogroszku – workowany, worek 25kg, b) wartość opałowa min. 25 MJ/kg, c) zawartość popiołu max. do 6 %, d) wilgotności do 12 %, e) zawartość siarki do 1,0 %, f) granulacja w przedziale od 8 mm do 25 mm, g) ekogroszek musi być jednorodny, tj. nie może być mieszaniną różnych typów ani sortymentów, nie może zawierać domieszek substancji niepalnych, mułów, iłów, śmieci, pyłów itp. 2) Wielkość, termin i miejsce dostaw: a) dostawa około 30t ekogroszku, jednorazowa dostawa do 10,0t. Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2020 r. do 28.12.2020 r. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Sławianowie. b) dostawa około 70t ekogroszku, jednorazowa dostawa do 20,0t. Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2020 r. do 28.12.2020 r. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Radawnicy. c) dostawa około 5t ekogroszku, jednorazowa dostawa do 3,0t. Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2020 r. do 28.12.2020 r. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Kleszczynie, Oddział Przedszkolny w Skicu. 3) Dostawa ekogroszku każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem opału sprzedaż, załadunek, transport, rozładunek. Każdorazowa dostawa będzie się odbywała przy użyciu sprzętu Wykonawcy i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach