Przetargi.pl
Dostawa 175 ton pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach na sezon grzewczy 2022 – 2023

Dom Pomocy Społecznej w Łężeczkach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-412 Chrzypsko Wielkie, 40
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612951256 , fax. 612951385
  • Data zamieszczenia: 2022-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łężeczkach
    40
    64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie
    tel. 612951256, fax. 612951385
    REGON: 630283579
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslezeczki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 175 ton pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach na sezon grzewczy 2022 – 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 175 ton pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach na sezon grzewczy 2022 – 2023, który zmagazynowany będzie u Wykonawcy i dostarczony w ramach potrzeb Domu, najpóźniej do dnia 31 marca 2023 r. Objęty niniejszym zamówieniem pellet powinien posiadać certyfikat DIN PLUS.Ilość pelletu 175 ton.Dostawy pelletu odbywać się będą na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.Minimalna ilość jednorazowej dostawy wynosi 20 ton, luzem – cysterną z systemem wdmuchiwania towaru.Zamawiający kupując pellet wraz z magazynowaniem w ilości 175 ton dokona płatności za jego zakupu w trzech terminach, tj.: do dnia 14 października 2022 r.; do dnia 15 listopada 2022 r.; do dnia 15 grudnia 2022 r. i w kwotach odpowiadających 1/3 ceny oferty brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie paliw drzewnych o ilości nie mniejszej niż 150 ton w sposób ciągły przez okres, co najmniej 3 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach