Przetargi.pl
Dostawa pelletu do budynku oświatowego oraz do budynku komunalnego w sezonie grzewczym 2022/2023

URZĄD GMINY W LĄDKU ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632763512
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD GMINY W LĄDKU
    ul. Rynek 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632763512
    REGON: 000533104
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pelletu do budynku oświatowego oraz do budynku komunalnego w sezonie grzewczym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2022/2023 do budynku oświatowego oraz budynku komunalnego, które są mieniem komunalnym Gminy Lądek, 2. Zamawiający przewiduje dostawy do niżej wymienionych placówek i budynków oraz w niżej wskazanych łącznych tonażach Zespół Szkolno –Przedszkolny w Ratyniu budynek Szkoła Ratyń 40 ton, Ośrodek Zdrowia w Ciążeniu 8 ton. 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na pisemne lub mailowe zgłoszenie Zamawiającego odpowiadające aktualnemu zapotrzebowaniu. W cenę należy wliczyć transport opału na miejsce rozładunku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia jednorazowego zamówienia tonażu w wielkości 3 ton.4. Dostawa pelletu do kotłowni w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ratyniu może się odbywać luzem. Pomieszczenie kotłowni posiada zsyp, który może być do tego przeznaczony. Natomiast kotłownia ośrodka zdrowia w Ciążeniu może przyjąć opał w workach.5. Parametry - Wartość opałowa (Qir): min. 17 000 kJ/kg - Granulacja: 6mm- Zawartość popiołu : < 2% - Zawartość wilgoci: < 5,5 %- pellet powinien odpowiadać normom DIN PLUS lub ENPLUS
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach