Przetargi.pl
Dostawy mięsa, produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa i wędlin drobiowych.

Zakład Karny w Kamińsku ogłasza przetarg

  • Adres: 11-227 Kamińsk, ul. XXX - lecia 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7617400 , fax. 089 7617444
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Kamińsku
    ul. XXX - lecia 1 1
    11-227 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7617400, fax. 089 7617444
    REGON: 00032012400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Więziennictwo.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa, produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa i wędlin drobiowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do magazynu żywnosciowego zamawiającego w okresie 12 miesięcy : Część 1 - mięso w ilości 28150 kg, Część 2 - produkty mięsno - wędliniarskie w ilości 42560 kg, Część 3 - mięso drobiowe w ilości 1420 kg, Część 4 - wędliny drobiowe w ilości 12160 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ustawy pzp, nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. Do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1.Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. ustawy PZP 2.2.Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ustawy PZP 2.3.Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu przystąpienia do postępowania Wykonawca powinien załączyć: 1.1. formularz oferty cenowej załącznik nr 1, 1.2.oświadczenie, którego formularz stanowi załącznik nr 2 specyfikacji: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1, pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 ustawy pzp 1.3. oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3, do niniejszej specyfikacji: o wyrażeniu zgody na podpisanie umowy, w razie wyboru oferty danego Wykonawcy, 1.4. oświadczenie, w którym Wykonawca zobowiązuje się do należytej staranności wykonania zamówienia i ponoszenia z tego tytułu wszelkiej odpowiedzialności, załącznik nr 4 do specyfikacji. 1.5. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ( w przypadku spółki cywilnej - dodatkowo umowę spółki cywilnej ) lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe dokumenty o których mowa w pkt 1.5 mogą być składane w formie oryginału lub kopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach