Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Królowej Jadwigi 18
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-14 686 35 30 , fax. 0-14 868 35 20
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Ignacego Łukasiewicza
ul. Królowej Jadwigi 18 18
32-800 Brzesko, woj. małopolskie
tel. 0-14 686 35 30, fax. 0-14 868 35 20
REGON: 00120466700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów żywnościowych do publicznej szkoły Podstawowej nr 2 w Brzesku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej szkoły Podstawowej nr 2 w Brzesku w roku 2010 z podziałem na części (zadania): Zadanie nr I artykuły spożywcze, Zadanie nr II mięsa wołowo wieprzowe oraz wyroby, Zadanie nr III mrożonki owocowo - warzywne i ryby, Zdanie nr IV pieczywa, Zadanie nr V mięsa drobiowe, Zadanie nr VI owoce i warzywa, Zadanie nr VII wyroby mączne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia vadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy; a)posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z mocy art. 22 i 24 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają wykonawcy załączyć do oferty: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zał. nr 9 do SIWZ. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.brzesko.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej Nr1 w Miechowie
Dodano: 2016-07-26 - dostawa żywności do stołówki Domu Wczasów Dzieciecych w Jodłówce Tuchowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa żywności
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawę wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej - dla potrzeb Stołówki Gminnej.
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Domu Kultury w Grybowie - dla potrzeb Stołówki Miejskiej - na drugie półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-13 - Zamówienie na dostawę różnych artykułów spożywczych o wartości nie przekraczającej 130 tys. EURO
Dodano: 2016-06-07 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLIMKÓWCE, KLIMKÓWKA 67, 38-312 ROPA
Dodano: 2016-06-03 - artykuły spożywcze
Dodano: 2016-05-12 - dostawa produktów spożywczych do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30, w II półroczu 2016r.
Dodano: 2016-05-11