Jednostka Wojskowa 1248 ogłasza przetarg
- Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 762 74 99 w. 242 , fax. (089) 762 74 48
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1248
ul. Wojska Polskiego 4 4
11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 762 74 99 w. 242, fax. (089) 762 74 48
REGON: 51020342900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów piśmienno-biurowych oraz tuszy i tunerów do drukarek ifaksów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Artykuły piśmienno-biurowe oraz tusze i tunery do drukarek i faksów Wartość łączna netto dwóch części zamówienia przekracza 14000 euro, a nie przekracza progów unijnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm. tj.: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają wiedzę i doświadczenie; - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Formularze oferty cenowej stanowiące załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ. 5) Podpisany projekt ( projekty) umowy stanowiący część II SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2014-02-06 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2014 roku: część 1: dostawa materiałów biurowych, część 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa wyrobów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2013-07-22 - dostawa artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących i powielających dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2013-01-29 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2013-01-14 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2012-12-17 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-28 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DO URZĘDU MIEJSKIEGO W OLSZTYNKU - przetarg II
Dodano: 2012-02-10