Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 89 5349375
- Data zamieszczenia: 2014-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1 1
10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 89 5349375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 roku artykułów biurowych. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem zamówienia określa FORMULARZ CENOWY stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych artykułów w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 2. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych artykułów biurowych zgodnie z przedłożoną ofertą. 3. Dostawy realizowane będą w zależności od potrzeb Zamawiającego na zlecenie telefoniczne potwierdzone pisemnie faksem lub pocztą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wymaganą partię materiałów do Urzędu Miasta Olsztyna, pl. Jana Pawła II 1 własnym transportem w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia. 4. Zamawiający sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy reklamację w formie pisemnej lub faksem. 5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do ich usunięcia w terminie 3 dni od dnia powiadomienia go pisemnie lub faksem przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I - 190 zł. Część II - 1.500 zł. Część III - 600 zł. Część IV - 1.200 zł. Część V - 600 zł. Część VI - 290 zł..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2015-03-03 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2014 roku: część 1: dostawa materiałów biurowych, część 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa wyrobów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2013-07-22 - dostawa artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących i powielających dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2013-01-29 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2013-01-14 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2012-12-17 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-28 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DO URZĘDU MIEJSKIEGO W OLSZTYNKU - przetarg II
Dodano: 2012-02-10 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2012-02-08