Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
- Data zamieszczenia: 2013-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1 1
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5192799, 5192705
REGON: 00052933800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2014 roku: część 1: dostawa materiałów biurowych, część 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2014 roku: część 1: dostawa materiałów biurowych, część 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. 2. Wykaz zamawianego asortymentu znajduje się w części Formularza Ofertowego nazwanej Formularz asortymentowo - cenowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2014-02-06 - Dostawa wyrobów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2013-07-22 - dostawa artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących i powielających dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2013-01-29 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2013-01-14 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2012-12-17 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-28 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DO URZĘDU MIEJSKIEGO W OLSZTYNKU - przetarg II
Dodano: 2012-02-10 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2012-02-08