Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
- Data zamieszczenia: 2012-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1 1
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5192799, 5192705
REGON: 00052933800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DO URZĘDU MIEJSKIEGO W OLSZTYNKU - przetarg II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Szczegółowy zakres i wymagania dla przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy. 2) Nazwy własne towarów (marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców asortymentu o parametrach równoważnych lub lepszych. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy asortymentu stanowiącego materiał fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, kompletny i o najwyższej jakości, oryginalnie zapakowany, nie noszący śladów otwierania, nie regenerowany, nie poddany procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. 4) W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz innych urządzeń Wykonawca ma prawo dostarczenia Zamawiającemu materiałów eksploatacyjnych równoważnych z materiałami sygnowanymi nazwą producenta drukarki tzw.: zamienników rozumianych jako asortyment producenta innego niż producent drukarki, fabrycznie nowy, posiadający gwarancję. 5) Zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu. 6) Zamawiający informuje, iż obecnie gwarancją producenta objęte są następujące urządzenia: a) Kopiarka Ricoh Aficio MP-1600 b) Kopiarka UTAX CD 1120 c) Drukarka HP1536 dnf d) Drukarka HP LJ 2055 e) Drukarka HP DJ 2000 f) Drukarka Samsung SCX-4623 FN 7) Dla każdej pozycji asortymentu Wykonawca jest zobowiązany podać w Formularzu asortymentowo - cenowym markę, model oferowanego produktu, oraz krótki opis produktu. 8) W przypadku wątpliwości Zamawiający może poprosić Wykonawcę o zdjęcie lub próbkę zaproponowanego asortymentu. 9) Ilości jednostkowe asortymentu podane w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowią jedynie plan Zamawiającego i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczną ilość zakupywanych materiałów określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań materiałowych. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dostarczyć poszczególną partię zamówionych materiałów w terminie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. 11) Ceny jednostkowe podane w Formularzu asortymentowo - cenowym nie ulegną zmianie przez cały okres realizacji zamówienia chyba, że co innego wynika z zawartej umowy. 12) Jeśli w którejś z pozycji Formularza asortymentowo - cenowego Zamawiający nie wpisał planowanej ilości zamawianego asortymentu, to w pozycji tej należy pisać 1 i dokonać wyceny pojedynczej jednostki. 13) Szczegółowe warunki dostawy opisano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2014-02-06 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2014 roku: część 1: dostawa materiałów biurowych, część 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa wyrobów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2013-07-22 - dostawa artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących i powielających dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2013-01-29 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2013-01-14 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2012-12-17 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-28 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-13 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2012-02-08