Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
- Data zamieszczenia: 2013-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1 1
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5192799, 5192705
REGON: 00052933800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku. 2. Wykaz zamawianego asortymentu znajduje się w części Formularza Ofertowego nazwanej Formularz asortymentowo - cenowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu fabrycznie nowego - wyprodukowanego w okresie 12 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, nieużywanego, wolnego od wad, kompletnego i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów otwierania, nie regenerowanego, nie poddanego procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. 4. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu materiały eksploatacyjne równoważne z materiałami sygnowanymi nazwą producenta drukarki lub kserokopiarki tzw. zamienników, rozumianych jako oryginalny asortyment producenta innego niż producent drukarki (nie sygnowany nazwą konkretnego producenta drukarek lub innego urządzenia), fabrycznie nowy, posiadający gwarancję i kompatybilny ze sprzętem do którego jest przeznaczony, oraz posiadający parametry nie gorsze niż tusze i tonery oryginalne (sygnowane logiem producenta sprzętu). 5. Dla każdej pozycji asortymentu wykonawca ma obowiązek podać w Formularzu asortymentowo - cenowym dane umożliwiające identyfikację asortymentu np. markę, producenta, nazwę. 6. Ilości jednostkowe asortymentu podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią jedynie plan Zamawiającego i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości zakupionych materiałów zostaną ustalone na podstawie sukcesywnie udzielanych zamówień. 7. Wykonawca dostarczy zamówione materiały w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania. 8. Nazwy własne towarów (marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców asortymentu o parametrach równoważnych lub lepszych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu dodatkowych materiałów eksploatacyjnych nie wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przypadku zakupu dodatkowego sprzętu drukującego lub kopiującego. W chwili ogłoszenia zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zakupu 3 dodatkowych drukarek. 10. Szczegółowe warunki dostawy opisano w załączniku nr 4 do SIWZ Projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2015-03-03 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2014-02-06 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2014 roku: część 1: dostawa materiałów biurowych, część 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa wyrobów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2013-07-22 - dostawa artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących i powielających dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2013-01-29 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Olsztynku w 2013 roku.
Dodano: 2012-12-17 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-28 - Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Olsztyna
Dodano: 2012-02-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DO URZĘDU MIEJSKIEGO W OLSZTYNKU - przetarg II
Dodano: 2012-02-10 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2012-02-08