Przetargi.pl
Dostawę wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej - dla potrzeb Stołówki Gminnej

Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Bobowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-350 Bobowa, Rynek 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 35 14 300 wew. 33, 31 , fax. 18 35 14 300 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Bobowej
    Rynek 21 21
    38-350 Bobowa, woj. małopolskie
    tel. 18 35 14 300 wew. 33, 31, fax. 18 35 14 300 wew. 21
    REGON: 36051600600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych w Bobowej - dla potrzeb Stołówki Gminnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Gminnej Jednostki Usług Komunalnych - dla potrzeb Stołówki Gminnej w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 według 10 pakietów: Pakiet 1 - Pieczywo i wyroby piekarskie Pakiet 2 - Warzywa i owoce Pakiet 3 - Jaja kurze Pakiet 4 - Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone Pakiet 5 - Mleko, wyroby mleczarskie Pakiet 6 - Mięso (drób) Pakiet 7 - Wędliny Pakiet 8- Mięso (wieprzowina i wołowina) Pakiet 9 - Artykuły spożywcze pozostałe Pakiet 10 - Pierogi, wyrób świeży Zamówienie polega na dostawie artykułów spożywczych dla potrzeb Stołówki Gminnej przy ul. Bohaterów Bobowej 6 w Bobowej, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz warunkami zawartymi w projektach umów - załączniki 4a - 4f. W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy realizowane będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem. Dostawy towaru będą realizowane, w zależności od rodzaju asortymentu tj: a) Pakiet nr 1 - codziennie od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż do godziny 6:30. b) Pakiet nr 2,9 - codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 5:00 do 9:00. c) Pakiet nr 3,4 - dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 5:00 do 9:00. d) Pakiet nr 5 - trzy razy w tygodniu ( poniedziałek, środa i piątek), jednak nie później niż do godziny 6:30. e) Pakiet nr 6,7,8 - codziennie, od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż do godziny 9:00. f) Pakiet nr 10 - co najmniej raz w miesiącu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:30. Każde zamówienie będzie składane co najmniej dwa dni przed terminem jego dostawy oraz oddzielne zamówienie na poniedziałek będzie składane w piątek. Jeżeli w trakcie trwania umowy wystąpią dni ustawowo wolne od pracy, sposób zamawiania oraz realizacji dostaw będzie analogiczny do realizacji zamówień, przy czym zamówienie zostanie złożone w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy i musi co najmniej zawierać: zestawienie produktowo-ilościowe, termin i miejsce dostawy. Zamawiający zastrzega możliwość realizacji zamówień w dni ustawowo wolne od pracy. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi na własne ryzyko Wykonawca. Zamawiający oświadcza, że zobowiązuje się do wykorzystania w 75% wartości brutto zamówienia określonej w par. 6 ust. 1 projektu umowy,a pozostałe 25% w miarę potrzeb, w związku z możliwą zmianą ilości uczniów dożywianych, której Zamawiający nie jest w stanie obecnie dokładnie określić.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zasady realizacji dostaw w trakcie realizacji umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobowa.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach